فرش ها یکی از وسایل قیمتی هر خانه ای هستند، به علت اینکه فرش ها زیر پا هستند رفته رفته دچار آلودگی می شوند و نیاز به شستشو دارند.

شماره تماس قالیشویی در تهران

اگر ساکن تهران هستید و برای شستن فرش هایتان به دنبال شماره تماس قالیشویی در تهران هستید ما در این مقاله قصد داریم یک قالیشویی در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی کنیم.

با توجه به زیاد بودن تعداد قالیشویی ها در سطح تهران انتخاب یک قالیشویی خوب برای شما شاید کاره ساده ای نباشد، ما در این مقاله قصد داریم قالیشویی مهباف تهران را به شما معرفی کنیم و شماره تماس این قالیشویی تهران را به شما بدهیم.

شماره تماس قالیشویی غرب تهران

اگر در جستجوی شماره  قالیشویی غرب تهران هستید پیشنهاد ما به شما قالیشویی آنلاین مهباف در غرب تهران است. قالیشویی غرب تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین قالیشویی های تهران است که در سرتاسر تهران شعب متعددی دارد و در هرجای تهرات که زندگی می کنید می توانید از خدمات این قالیشویی بهره مند شوید.

قالیشویی مهباف در غرب تهران دارای کادر متخصص و مجرب است و فرش های شما را در کوتاهترین زمان و با مواد شوینده استاندارد شستشو می دهد. اگر نظرات مردمان ساکن غرب تهران را بپرسید متوجه این موضوع خواهید شد که یک قالیشویی عالی در غرب تهران از نگاه مردم مهباف است.

شماره تماس قالیشویی غرب تهران: ۵۶۷۱۵۰۷۰-۰۲۱

شماره تماس قالیشویی در تهران

شماره تماس قالیشویی شرق تهران

 قالیشویی  مهباف در شرق تهران یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران است ککه با بهره گیری از نیرو های زبده و متخصص و نیز دارا بودن تجهیزات اتوماتیک و پیشرفته آماده ی اراده بهترین و باکیفیت ترین خدمات به مشتریان خود می باشد.

قالیشویی مهباف یکی از با سابقه ترین قالیشویی ها است که علاوه بر آن که کیفیت خدمات بالایی دارد تعرفه های منصفانه ای دارد و طبق مصوب اتحادیه ، نرخ قالیشویی را تعیین می کند. به دلیل اینکه تعداد قالیشویی های تهران زیاد است پیدا کردن یک قالیشویی که قابل اطمینان باشد کاره دشواری است، لذا ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که با با خیالی آسوده شستشوی فرش هایتان را به قالیشویی شرق تهران بسپارید.

قالیشویی شرق تهران با کادر مجرب و استفاده از روش‌های علمی خود هیچگونه صدمه و آسیبی به فرش‌ها وارد نمی‌کند.

شماره تماس قالیشویی شرق تهران: ۵۶۷۱۵۰۷۰-۰۲۱

شماره تماس قالیشویی جنوب تهران

  قالیشویی جنوب تهران یکی از شعب قالیشویی مهباف است که از تخصصی ترین قالیشویی‌های سطح تهران است. قالیشویی مهباف در جنوب تهران با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود توانسته به محبوبیت زیادی در بین مردم دست پیدا کند.

کیفیت خدمات و قیمت مناسب از از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. اگر قصد دارید تا در محدوده زندگی خود در جنوب تهران، قالیشویی معتبری پیدا کنید، می توانید به قالیشویی مهباف اعتماد کنید. برای شستشوی فرش های خود  می توانید از خدمات هر کدام از قالیشویی های جنوب تهران استفاده کنید، اما توصیه ما انتخاب بهترین هاست. لذا به شما مجموعه مهباف را معرفی می کنیم.

انتخاب قالیشویی مهباف در جنوب تهران به شما اطمینان خاطر می دهد که هیچگونه صدمه و آسیبی به فرش‌های شما وارد نخواهد شد.

شماره تماس قالیشویی جنوب تهران: ۵۶۷۱۵۰۷۰-۰۲۱

شماره تماس قالیشویی در تهران

قالیشویی آنلاین در تهران

 امروزه اکثر کارها اینترنتی شده اند و مردم تمایل دارند کارهایشان را از منزل و د بستر اینترنت مدیریت کنند. قالیشویی ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. سایت فرش مهباف نیز بستری را برای مشتریان خود فراهم کرده تا در بستر اینترنت و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند.

آدرس و شماره دفاتر قالیشویی مهباف در سرتاسر تهران

محدوده جغرافیایی

شماره تماس

گیشا - شهرآرا

۰۲۱۸۸۲۶۱۰۹۰

دفتر مرکزی

۰۲۱۵۶۷۱۵۰۷۰

قیطریه - پاسداران

۰۲۱۲۲۸۹۳۲۲۲

آزادی - توحید

۰۲۱۶۶۰۸۰۰۳۰

تهرانپارس - حکیمیه

۰۲۱۷۷۸۷۶۵۴۵

تجریش - ولنجک

۰۲۱۲۲۶۹۶۲۶۷

نارمک - رسالت

۰۲۱۷۷۲۰۱۰۷۰

تهرانسر - اکباتان

۰۲۱۴۴۵۱۶۶۰۲

صادقیه - ستارخان

۰۲۱۴۴۲۰۷۹۶۹

کاشانی - فردوسی

۰۲۱۴۴۰۰۸۵۳۹

پونک - مرزداران

۰۲۱۴۴۰۰۸۵۹۳

شهرک غرب - سعادت آباد

۰۲۱۸۸۶۸۰۴۶۲

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید