رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور ‍دو فوتی و یک مصدوم داشت.

 آتش گرفتن منزل مسکونی در نیشابور / کودک ۷ ساله و مادرش زنده زنده سوختند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور با ‍ دو فوتی و یک مصدوم صبح امروز در منزل مسکونی واقع در خیابان میعاد روی داد که منجر به مصدوم شدن ۳ نفر در این حادثه شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مصطفی افشارنیک افزود: دو نفر از مصدومان حادثه شامل کودک ۷ ساله و خانم ۲۸ ساله به علت شدت جراحات، قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در صحنه فوت کرده بودند.

آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور با ‍ دو فوتی و یک مصدوم

وی گفت: مصدوم آقای ۲۸ ساله نیز دچار سوختگی حدود ۸۰ درصد شده بود که بعد از انجام اقدامات نخست کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: با اعلام این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آمبولانس بلافاصله ماموران پایگاه های اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم را در محل انجام دادند.

افشارنیک گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

وی از مردم خواست : در زمان بروز حوادث با حفظ خونسردی پس از تماس با شماره های امدادی و اعلام دقیق آدرس محل وقوع حادثه و تعداد ماموران اورژانس را در امدادرسانی سریعتر یاری کنند و اگر از ایمنی صحنه اطمینان ندارند وارد صحنه حادثه نشوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید