سعید روستایی که با دو فیلم قبلی خود در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است، این بار قید حضور در فجر را زده است و «برادران لیلا» در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درنمی‌آید.

حضور «برادران لیلا» در جشنواره فیلم فجر منتفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، در حالی که مردادماه امسال در خبری رسمی از سوی روابط عمومی فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی اعلام شد فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است، ضبط «برادران لیلا» همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد این فیلم برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده نخواهد شد.

گرچه سعید روستایی با دو فیلم قبلی خود با نام «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و جوایز متعددی را هم کسب کرده است، اما این کارگردان این بار قید حضور در فجر را زده است و «برادران لیلا» در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درنمی‌آید.

فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا به امروز در خیابان هاشمی تهران، خیابان رودکی و مناطقی از حوالی تهران فیلمبرداری شده اما کار گروه تولید این فیلم همچنان ادامه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، سعید پورصمیمی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مدیر فیلمبرداری «برادران لیلا» هومن بهمنش و مدیر صدابرداری آن رشید دانشمند است.

سعید روستایی و جواد نوروزبیگی به طور مشترک تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید