به گفته دبیر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» مهلت ارسال اثر برای شرکت در این جشنواره که پیش از این ۵ دی اعلام شده بود تا ۳۰ دی تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» تمدید شد

به گزارش سلام نو، مهدی حسینی در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر، توسط اداره‌کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان‌ساز در حوزه‌های شعر، ترانه، موسیقی، سرود و نماهنگ روزهای ۱۰ تا ۱۵ اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره دارای بخش‌های تک آهنگ‌های تولید شده توسط گروه‌های موسیقی در سراسر کشور، نماهنگ، سرود دانش‌آموزی و سرود حرفه‌ای (گروه‌های کُر) است.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» تا ۳۰ دی

دبیر جشنواره ملی موسیقی نوای مهر، تاکید کرد: پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیأت‌های داوری، اسامی منتخبان برای اجرای صحنه ای اعلام خواهد شد.

حسینی داوران این جشنواره را اعلام کرد و گفت: نادر مشایخی، رهبر ارکستر و آهنگساز، شهلا میلانی، مدرس موسیقی و شهروز حقی آهنگساز و موسیقیدان ارزیابی آثار بخش سرود جشنواره نوای مهر را بر عهده دارند.

نخستین جشنواره ملی سرود نوای مهر با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوع گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه، برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید