در ویدیو زیر شاهد تصاویر باورنکردنی از آویزان ماندن یک مرد محلی از بادبادک در آسمان به دلیل وزش باد شدید خواهید بود.

ویدیو عجیب از به پرواز در آمدن یک مرد در آسمان به وسیله بادبادک

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان یک حادثه پرواز بادبادک در سریلانکا، یک مرد محلی به معنای واقعی از نخ آویزان شد. به گزارش نیوز وایر «ناداراسا منوهاران»، پس از آنکه بادی شدید بادبادک او را به شکلی وحشتناک به آسمان برد و او را زمین بلند کرد، به طور غیرمنتظره‌ای خود را در هوا یافت. ناداراسا در حال بازی با بادبادک بود که ناگهان حدود ۳۰ تا ۴۰ متر به هوا بلند شد. این اتفاق تکان دهنده روز شنبه در پوینت پدرو در منطقه جافنا سری لانکا رخ داد.

فیلمی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، صحنه وحشتناک آویزان ماندن این مرد جوان از نخ بادبادک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این مرد به شکلی باورنکردنی از طناب متصل به بادبادک بزرگ آویزان مانده، دیده می‌شود. در این ویدئو صدای فریاد افراد محلی که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود. لحظاتی بعد با کاهش ارتفاع بادبادک این مرد روی زمین سقوط می‌کند.

به گزارش دیلی میرر آقای منوهاران پس از این حادثه در بیمارستان بستری شد. او در این حادثه با خوش شانسی تنها دچار جراحت خفیف شد.

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که بادبادک بازی افراد برای آن‌ها تبدیل به تجربه‌ای کابوس وار می‌شود. سال گذشته نیز یک دختر ۳ ساله در یک جشنواره بادبادک در تایوان در حالی که با یک بادبادک به هوا برخاسته و در ارتفاع ۱۰۰ فوتی (۳۰ متری) قرار گرفته بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    این نخ به قول شما بادبادک که انگار از دوسر بسته بوده و این مرد وسطش اویزون بود یعنی دوسر نخ بادبادک بوده .؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید