مصطفوی، رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: سال‌ها به ما گفتند مالکیت دو باشگاه را از زیر نظر دولت خارج کنید تا یک وزیر رییس مجمع دو باشگاه نباشد. چند سال داد می‌زنیم آقای وزیر و آقای رییس‌جمهور! اما کاری نکردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا این درک را نداشته که ما در شرایط تحریمی هستیم / یک چیزهایی دست فدراسیون و کمیته‌های بدوی و استیناف نیست

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، داریوش مصطفوی در خصوص ایرادهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر گرفته است، گفت: این ایرادها ورزشی، پرسنلی، حقوقی، تاسیساتی و ساختمانی است. مثلاً در یک قسمت از تیرک دروازه، چمن، جایگاه خبرنگاران، حمام، سونا و… ایراد گرفته‌اند.

وی افزود: باشگاه‌های ما این ایرادات را برطرف کرده‌اند. کنفدراسیون آسیا دو بازرس دارد. یکی از آنها یک شرکت آلمانی است که شرایط را بررسی کرده است. این همان شرکتی است که باشگاه‌هایی مثل منچستریونایتد و دورتمند را بازرسی کرده و این گزارش‌ها را داده است.

رئیس کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: مهمترین ایراد پول «خواکین» و «کالدرون» بوده است که پرداخت شده ولی به درد نمی‌خورد چون در تاریخ مقرر نبوده است. این را هم شما می‌دانی و هم من. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا این درک را نداشته که ما در شرایط تحریمی هستیم.

مصطفوی در پاسخ به این سئوال که آیا روز دوشنبه که مهلت پایانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های ایران است اتفاق بدی می‌افتد؟ گفت: اتفاق بد وجود ندارد. سال‌ها به ما گفتند مالکیت دو باشگاه را از زیر نظر دولت خارج کنید تا یک وزیر رئیس مجمع دو باشگاه نباشد. چند سال داد می زنیم آقای وزیر و آقای رئیس جمهور! اما کاری نکردند. شاید برای بخش‌های دیگر کرده باشند ولی برای ورزش و فوتبال کاری نکردند. اگر کرده بودند ۴۷۸ صفحه گلایه از کنفدراسیون آسیا نداشتیم. بله بعضی‌هایش از سوء مدیریت است. در این ۲۰ سال نتوانستیم برای استقلال و پرسپولیس مجمع جداگانه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: شما می‌گویید اتفاق بد؛ من می گویم اتفاق خوب. باید از یک جایی شروع کنیم. نمی گویم خدایی ناکرده استقلال و پرسپولیس که ۴۰ میلیون هوادار دارند به آسیا نروند. خدا خودش می‌داند چه کار می‌کند! این مورد ۵۰-۵۰ است. شاید حرف ما را قبول نکنند. دیروز هم در فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم. رئیس فدراسیون کمک کرد ولی یک چیزهایی دست فدراسیون و کمیته‌های بدوی و استیناف نیست مثل مالکیت مشترک و ۶۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی. تیم‌های حقوقی باشگاه‌ها دارند ۱۴ ایراد را بررسی می‌کنند. شاید -دفاعیه باشگاه‌ها- مورد پذیرش قرار بگیرد، شاید هم نگیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید