محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: هدف برنامه هسته‌ای تهران حمایت از نیازهای تولید صنعتی کشور و همچنین تامین نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی به کالاهای خاص است.

ایران قصد ندارد غنی‌سازی بالاتر از ۶۰ درصد خلوص انجام دهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با "اسپوتنیک" اعلام کرد که تمام فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس توافقات، اساسنامه و مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می‌شود.

خبرگزاری "اسپوتنیک" به نقل از محمد اسلامی اعلام کرد که ایران قصد ندارد غنی‌سازی بالاتر از ۶۰ درصد خلوص انجام دهد.  

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین تاکید کرد که هدف برنامه هسته‌ای تهران حمایت از نیازهای تولید صنعتی کشور و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان ایرانی به کالاهای خاص است.

مرحله دوم از دور هفتم مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۴ روز جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) با برگزاری نشست چهارمین کمیسیون مشترک برجام و اعلام موضع طرف‌های حاضر در گفت و گوها به پایان رسید.  

بر اساس اعلام سرپرست تیم‌های مذاکره کننده؛ رسیدن به یک متن مشخص به عنوان مبنای توافق، مهم‌ترین دستاورد گفت و گوهای ایران با هیات‌های انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه بوده است؛ متنی که به دلیل کارشکنی و فشارهای رسانه‌ای طرف‌های غربی و تقلای ناتمام رژیم صهیونیستی دیرتر از پیش‌بینی‌ها به دست آمد اما نشان داد که هیات ایرانی در این دوره از گفت و گوها مصمم است تا به رغم فشارها و فضاسازی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای، تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت ایران را بردارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید