در ویدیو زیر شاهد تصاویری جالب از اصلاح موی سر یک فضانورد در ایستگاه فضایی خواهید بود.

اصلاح موی سر جالب یک فضانورد در ایستگاه فضایی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئوهای سرگرمی و حوادث گرفته تا ویدئوهای آموزشی و ورزشی. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهای داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که پیرایش موی یک فضانورد در ایستگاه فضایی اسپیس سالن را به تصویر می‌کشد.

«کاتیاس مارِر»، فضانورد آژانس فضایی اروپا (ESA) این ویدئوی جالب را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدئو «راجا چاری»، فضانورد هندی الاصل خدمه در ایستگاه فضایی در حال کوتاه کردن و پیرایش موهای ماتیوس دیده می‌شود.

ماتیوس در شرح این ویدئو نوشت: "وقتی وارد ایستگاه فضایی اروپا می‌شوید، پیرایشگری در آنجا حضور دارد که دارای استعدادهای فراوانی است. از آنجایی که هیچ یک از ما نمی‌خواهیم مو در چشمانمان برود. قیچی‌های موی ما به یک جاروبرقی متصل شده است. ۵ ستاره برای طراح این قیچی فضایی."

در این ویدئو فضانورد ESA، راجا چاری از یک قیچی مخصوص برای کوتاه کردن موهای ماتیوس استفاده می‌کند. این پست از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۰ هزار بیننده داشته و هزار لایک دریافت کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید