صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باید تا روز دوشنبه آینده نسبت به رفع ایرادات و نواقصی که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته است اقدام نماییم.

باید مدارک را تا روز دوشنبه ارسال کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «مجید صدری» امروز جمعه در پایان نشست اضطراری با مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در خصوص احتمال حذف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: جلسه برگزار شد و قرار است «داریوش مصطفوی» به‌عنوان نماینده همه ما، توضیحات کامل را ارائه کند.

وی افزود: باید مدارک را در زمانی که داریم ارسال کرده و تا روز دوشنبه نواقص را برطرف و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم.

صدری گفت: جلسه قبلی هم خوب بود و اکنون ایراداتی است و باید برطرف شود.توضیحات کامل را مصطفوی در این خصوص ارائه می کند.

مسوولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تلاش خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای و فراهم کردن خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دادند اما روز گذشته از سوی ای.اف.سی مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر باطل شد تا آنها در آستانه حذف از فصل جاری لیگ قهرمانان باشند.

بر این اساس، امروز با حضور «شهاب‌الدین عزیزی خادم» رئیس فدراسیون فوتبال، «علی رغبتی» نماینده وزارت ورزش، «مصطفی آجورلو» مدیرعامل استقلال، «مجیدی صدری» سرپرست باشگاه پرسپولیس و «سعید عباسی» رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست راه‌کارهای فوری برای جلوگیری از حذف باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید