در پی برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک کامیون که از طرف مقابل در حال حرکت بوده هر ۸ سرنشین سواری پژو به دلیل شدت جراحات در دم فوت می‌کنند.

سانحه هولناک رانندگی در محور نیکشهر - چابهار / ۸ نفر جان باختند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ مصطفی کول زاده رئیس پلیس راه جنوب فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور نیکشهر-چابهار، بلافاصله ماموران پلیس راه و عوامل امدادی استان به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس در محل مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با یک کامیون که از طرف مقابل در این محور در حال حرکت بوده برخورد کرده و متأسفانه بر اثر آن هر ۸ سرنشین سواری پژو به دلیل شدت جراحات در دم فوت می کنند.

رئیس پلیس راه جنوب فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، گفت: برابر اعلام کارشناسان علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی خودروی سواری پژو بوده است.

سرهنگ کول زاده با بیان این که بی توجهی رانندگان به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه یکی از مهمترین عوامل بروز سوانح دلخراش است، گفت: رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید