درخواست خانواده عروس از خانواده داماد منجر به درگیری فیزیکی در محل برپایی جشن عروسی شد.

کتک زدن داماد در شب عروسی توسط خانواده عروس / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جشن‌های عروسی در هند است و زوج‌های جوان در سراسر این کشور در تلاش برای تبدیل روز عروسی خود به روزی خاطره انگیز هستند. با این حال گهگاهی انتشار تصاویری عجیب از برخی از این مراسم‌های عروسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. مانند ویدئویی که کتک خوردن داماد در مراسم عروسی اش را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند پس از آنکه خانواده عروس، مهریه‌ای به ارزش حدود ۳ میلیون روپیه از خانواده داماد درخواست کردند این مراسم به درگیری فیزیکی منجر شد. این در حالی بود که خانواده داماد پیشتر مهریه‌ای به ارزش ۳۰۰ هزرار روپیه به همراه یک انگشتر الماس به ارزش ۱۰۰ هزار روپیه به خانواده عروس پرداخت کرده بودند. این اتفاق در منطقه قاضی آباد واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به این گزارش پدر عروس تهدید کرده بود که در صورتی که مبلغ مورد درخواست وی و خانواده اش پرداخت نشود عروسی را بهم خواهد ریخت. خانواده داماد که از توانایی پرداخت مهریه مورد درخواست خانواده عروس را نداشتند ابتدا به صورت لفظی با آن‌ها درگیر شدند. اما دقایقی بعد این درگیری لفظی به درگیری فیزیکی منجر شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود یک زن تلاش می‌کند تا تازه داماد را از محل درگیری دور کند. خانواده عروس همچنین مدعی شده بودند که تازه داماد پیشتر چند بار ازدواج کرده است.

در ادامه پلیس در محل برپایی عروسی حاضر و طرفین درگیری را آرام کرد. هنوزر مشخص نیست آیا این مراسم ادامه پیدا کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید