رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود اعلام کرد که ۶۰راه مسدود شده راه های روستایی بازگشایی شد.

‍راه ارتباطی ۶۰ روستای هشترود مسدود شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود به بارش‌های اخیر و بسته شدن راه ۱۲۰ روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش راهداران، مسیر نیمی از این روستاها همچنان مسدود است.

علی ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران  با بیان اینکه اکنون ۶ گروه راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند، افزود: بیشتر راه‌های بسته‌شده شهرستان در منطقه «سهندآباد»، «اجیرلو» و درین سو قرار دارد.

وی ارتفاع برف را در برخی جاده‌ها ۴۰ سانتی متر اعلام و اضافه کرد: بیش از یک هزار تن نمک برای بازگشایی جاده ها استفاده شده است و راهداران با تمام امکانات در حال بازگشایی مسیرها هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود اضافه کرد: با تلاش عوامل راهداری تمامی راه‌های اصلی از جمله هشترود به مراغه، میانه، قره‌چمن، تبریز و حتی آزادراه پیامبر اعظم(ص) باز بوده و تردد بدون مشکل در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان به منظور کاهش خطرهای احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

ابوالحسنی با تأکید بر لزوم خودداری از سفر در ایام بارش برف، از مردم خواست پیش از سفرهای ضروری نیز از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ها را دریافت کنند.

وی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم و قابل توجه عنوان کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید