امروزه روش‌های متنوعی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد؛ از طرفی رقابت سنگینی نیز برای افزایش فروش بین کسب‌وکارهای مختلف در جریان است. به همین دلیل، باید از روش‌های تبلیغاتی پربازده و کم‌هزینه‌تر استفاده کرد که یکی از آن‌ها، پنل پیامک است.

لیست تمام مشخصات بهترین سامانه پیامکی

احتمالاً شما هم به‌صورت روزانه اس ام اس‌های تبلیغاتی زیادی را دریافت می‌کنید! به نظر شما ارسال انبوه پیامک برای دیده شدن و افزایش مشتریان یک کسب و کار چه سودی دارد؟ اصلاً چگونه باید یک پنل پیامکی مناسب و مطمئن را انتخاب کرد؟

ما در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد پنل‌ های اس ام اس و مشخصات بهترین سامانه پیامکی صحبت کنیم. پس اگر شما هم به دنبال جذب مشتری و افزایش فروش خود هستید، بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید.

بهترین سامانه پیامکی چه مشخصاتی دارد؟

پنل اس ام اس نوعی سامانه اینترنتی است که برای ارسال گروهی پیامک به کار می‌رود. این سامانه‌ها طوری طراحی شده‌اند که کار کردن با آن بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می‌توان پیامک‌های گسترده را به افراد مختلف ارسال کرد. محبوبیت‌ پنل پیامک باعث شده است که شرکت‌های زیادی برای طراحی آن اقدام کنند که هر کدام نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. به طور کلی بهترین سامانه پیامکی باید شرایط زیر را داشته باشد:

۱- باسابقه بودن و مطمئن بودن پنل پیامکی

بسیاری از افراد برای تبلیغات به دنبال خرید پنل ارسال پیامک هستند و با کمک آن می‌خواهند بازاریابی پیامکی انجام دهند و کمپین‌های تبلیغاتی راه‌اندازی کنند. به همین دلیل، توصیه می‌شود که از پنل‌های مطمئن استفاده کنید تا پس از گذشت زمان دچار مشکل نشوید. علاوه بر آن، سابقه‌ی یک پنل پیامکی نشان‌دهنده‌ی رضایت مشتریان و بالا بودن کیفیت آن است. بنابراین، ارسال پیامک گروهی از طریق سامانه‌های پیامکی مطمئن و معتبر، باید جزء اولویت‌های شما باشد.

۲- داشتن بانک شماره جامع و کامل

برای ارسال پیامک به افراد مختلف به یک بانک شماره نیاز داریم که اطلاعات تماس اشخاص در آن ذخیره شده باشد. این اطلاعات معمولاً بر اساس کد پستی، جنسیت، سن و نوع شغل دسته‌بندی شده و ارسال پیامک نیز بر همین اساس انجام می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر محصول شما فقط برای بانوان کاربرد داشته باشد، بهتر است پیامک‌های تبلیغاتی نیز فقط برای بانوان ارسال شود تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

بنابراین، یک پنل پیامکی باید بانک شماره‌ی مخصوص به خود را داشته باشد و ارسال پیام را مطابق با اطلاعات ذخیره شده انجام دهد. حال هر چه این بانک شماره جامع‌تر، کامل‌تر و به‌روزتر باشد، هدف‌گیری مخاطبان بهتر انجام شده و تبلیغات پیامکی با موفقیت بالاتری همراه خواهد بود.

لیست تمام مشخصات بهترین سامانه پیامکی

۳- داشتن قابلیت‌ها و امکانات متنوع

همان‌طور که گفتیم، سامانه‌های ارسال پیامک دارای قابلیت‌ها و امکانات مختلفی هستند که برای افزایش بازدهی تبلیغات و راحتی در هدف‌گیری مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، برای خرید پنل پیامک بهتر است به امکانات آن توجه کنید. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان ارسال هدفمند پیامک بر اساس کد پستی، سن، جنسیت و نوع شغل اشاره کرد که در بخش‌های قبلی در مورد آن توضیح دادیم. علاوه بر آن، قابلیت ارسال پیامک صوتی نیز می‌تواند جذابیت‌های ارسال پیام را افزایش داده و رابطه بهتری با مخاطبان ایجاد کند.

بنابراین، پیشنهاد ما این است که هنگام خرید پنل پیامک به قابلیت‌های خاص آن توجه کنید و از پنل‌هایی استفاده کنید که امکانات آن برای بازاریابی پیامکی کامل‌تر باشد.

۴- پشتیبانی همه جانبه از مشتریان

سر و کار داشتن با سامانه‌های اینترنتی گاهی اوقات دردسرهای خاص خودش را دارد. به همین دلیل، پنل پیامکی نیز ممکن است زمانی دچار مشکل شود و ارسال اس ام اس به خوبی انجام نشود. در چنین شرایطی باید یک کارشناس و پشتیبان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما باشد. بنابراین، برای خرید پنل اس ام اس باید به نحوه پشتیبانی آن توجه کنید. تجربه نشان داده است که استفاده از پنل‌هایی با پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

لیست تمام مشخصات بهترین سامانه پیامکی

۵- امکان اتصال پنل به اپلیکیشن و وب‌سایت

یکی از ویژگی‌های مهم در سامانه‌های پیامکی، امکان اتصال به اپلیکیشن و وب‌سایت است. در حقیقت، برخی از کسب و کارها دارای وب‌سایت مستقل و یا اپلیکیشن مخصوص به خود هستند که از طریق آن به فروش محصولات و سرویس‌های خود می‌پردازند. جالب اینجاست که امروزه امکان اتصال پنل پیامک به این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد. با کمک این قابلیت می‌توان برای ثبت نام و پشتیبانی مشتریان در وب‌سایت و اپلیکیشن از خدمات پنل پیامک استفاده کرد. علاوه بر آن، کدهای تخفیف خرید از فروشگاه اینترنتی را نیز می‌توان از طریق پیامک برای مخاطبان ارسال کرد.

۶- تعرفه مناسب برای ارسال پیامک

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه پیامکی، تعرفه مناسب آن است. از آنجا که ممکن است تعداد پیامک‌های ارسالی زیاد باشد، تعرفه‌های ارسال باید توجیه اقتصادی داشته باشد. به همین دلیل، برای خرید پنل پیامک باید به تعرفه‌های آن نیز دقت داشته باشید.

اکنون اگر شما هم به فکر استفاده از پنل اس ام اس برای گسترش کسب‌وکار خود هستید، بهتر است از پنل‌های معتبر و مطمئنی همچون پنل ملی پیامک استفاده کنید. در بخش بعدی با این پنل پیامکی منحصربفرد و معتبر بیشتر آشنا می‌شویم.

لیست تمام مشخصات بهترین سامانه پیامکی

ملی پیامک یک سامانه اینترنتی است که برای ارسال گروهی پیامک طراحی شده است. شما با کمک این سامانه می‌توانید انواع پیامک‌های مناسبتی و تبلیغاتی را به صورت گروهی و انبوه ارسال کنید. علاوه بر آن، امکان ارسال پیامک صوتی و پیامک زمان‌بندی شده و هدفمند نیز در سامانه ملی پیامک فراهم شده است که با کمک آن می‌توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

علاوه بر آن، تعرفه‌ی پنل‌ها نیز طوری تنظیم شده است که از نظر اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک به‌صرفه باشد. شما هم برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر این پنل می‌توانید وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ بپرسید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید