یک فقره پرونده با موضوع فیلمبرداری از مجلس عروسی یکی از شهروندان و انتشار آن در شبکه اجتماعی کشف شد.

فیلمبردار ناشناس در جشن عروسی‌ها شناسایی شد!

به گزارش سلام نو، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی گفت: فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس به طور مخفی اقدام به فیلم‌برداری از مجلس عروسی وی کرده و در شبکه اجتماعی برای همه اقوام او ارسال نموده، که در نهایت به دستش رسیده و سبب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده است، لذا پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی محمدپور افزود: با توجه به ارائه مستندات شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد خانم جوانی که نسبت فامیلی با داماد داشته بطور مخفیانه با تلفن همراه اقدام به فیلمبرداری از مجلس شاکی کرده است.

وی گفت: کارشناسان پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، متهم را جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دعوت کرد که متهم پس از حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت اما در مواجهه با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی هشدار داد: هموطنان به منظور فیلمبرداری از مجالس جشن و عروسی صرفاً از فیلمبرداران دارای مجوز از اتحادیه ذیربط استفاده کنند و کاملا هوشیار و مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی از فیلمبرداری مراسم توسط گوشی‌های تلفن همراه باشند و از تکثیر و در اختیار گذاشتن فیلم‌های جشن و عروسی و فیلم‌های خانوادگی به افراد غیر جدا خودداری شود.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید