نیما کرمی و زینب زارع، منصور ضابطیان، باربد بابایی و مصطفی امامی مجریانی هستند که اجرای ویژه برنامه‌های بلندترین شب سال را در شبکه‌های مختلف سیما برعهده دارند.

غیبت رضا رشیدپور و علی ضیا در ویژه برنامه‌های یلدای تلویزیون / برگ برنده دست چه کسی خواهد بود؟

به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: هر سال به مناسبت شب یلدا، شبکه‌های مختلف تلویزیون برای پخش ویژه برنامه با یکدیگر رقابت می‌کنند. طبق روال معمول، دکور برنامه‌ها با اِلمان‌هایی مثل انار، هندوانه،دیوان حافظ و کُرسی طراحی می‌شود و چهره‌های شناخته شده نیز مهمان برنامه‌ها هستند. با توجه به خبرها، امسال نیز شاهد چنین برنامه‌هایی خواهیم بود؛ در حالی که چهره‌هایی چون رضا رشیدپور، فرزاد حسنی و علی ضیا در شب یلدا روی آنتن دیده نمی‌شوند، نیما کرمی و زینب زارع، منصور ضابطیان، باربد بابایی و مصطفی امامی مجریانی هستند که اجرای ویژه برنامه‌های بلندترین شب سال را در شبکه‌های مختلف سیما برعهده دارند. همچنین رامبد جوان با افتتاحیه «خنداننده‌شو ۳» در شبکه نسیم حضور دارد.

درجه یک

شبکه یک قرار است در شب یلدا، ویژه برنامه‌ای به نام «درجه یک» را پخش کند. نیما کرمی که به صورت روتین، هر روز صبح برنامه «صبحی دیگر» را از شبکه آموزش روی آنتن دارد، این برنامه را اجرا می‌کند و زینب زارع همسرش نیز او را در اجرای «درجه یک» همراهی می‌کند. شبکه یک به تازگی اجرای ویژه برنامه‌هایش در مناسبت‌های مختلف را به این زوج سپرده است. کرمی و زارع تابستان امسال، در فاصله عید قربان تا غدیر ویژه برنامه «درجه یک» را روی آنتن داشتند و پس از آن هم به مناسبت ولادت حضرت رسول (ص) و هفته وحدت، با این برنامه در شبکه یک دیده شدند. قرار است مهمانان «درجه یک» متناسب با حال و هوای شب یلدا، همراه خانواده خود به این برنامه بیایند. این ویژه برنامه سه‌شنبه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

یلدای دو صفر

برنامه «یلدای دو صفر» ویژه برنامه یلدایی شبکه دو است که سه‌شنبه روی آنتن خواهد رفت. این شبکه هم مانند شبکه سه از مجری یکی از برنامه‌های روتین خود، به عنوان مجری ویژه برنامه‌اش در شب یلدا استفاده کرده است. منصور ضابطیان که آخر هفته‌ها چهارشنبه و پنج شنبه برنامه «محاکات» را در مقام مجری روی آنتن داشت، «یلدای دو صفر» را اجرا می‌کند. گروه سازنده هر دو برنامه نیز مشترک هستند. «یلدای دو صفر» مانند دیگر برنامه‌ها میزبان چهره‌ها خواهد بود و خوانندگان هم در این برنامه به صورت زنده اجراهایی خواهند داشت. بخش اول ویژه برنامه شبکه دو در شب یلدا، ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت و ادامه آن پس از گفت‌وگوی خبری در قالب بخش دوم، ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود.

زوجی‌نوی یلدایی

شبکه سه امسال هم مانند سال گذشته، برنامه «زوجی‌نو» را ویژه پخش در شب یلدا تدارک دیده است. این برنامه که سه‌شنبه و چهارشنبه‌ ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود، سه‌شنبه هفته جاری با حال و هوای یلدایی روی آنتن می‌رود و ساختار آن نیز از مسابقه به برنامه‌ای گفت‌وگومحور تبدیل می‌شود. این ویژه برنامه طبق روال معمول خود سه‌شنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد و تا ساعت ۲۴ روی آنتن خواهد بود. باربد بابایی مجری ثابت «زوجی‌نو» در شب یلدا میزبان چهره‌ها خواهد بود. محمدرضا حسینی‌ بای و بازیگران سریال کمدی «پلاک ۱۳» یعنی حسین رفیعی، نگار عابدی و مهران ضیغمی از مهمانان این برنامه خواهند بود. حسینی بای تا به حال در برنامه‌های زیادی حاضر شده و سریال در حال پخش «پلاک ۱۳» هم مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفته است. بهروز رضوی گوینده پیش کسوت که سال گذشته در شب یلدا مهمان «دورهمی» بود، امسال به «زوجی‌نو» می‌آید و آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ نیز در برنامه حضور خواهد داشت.

انار

شبکه پنج تصمیم دارد ویژه برنامه‌ای به اسم «انار» را به مناسبت شب یلدا پخش کند. مصطفی امامی که هر روز شنبه تا چهارشنبه با برنامه صبحگاهی «سلام تهران» در شبکه پنج دیده می‌شود، اجرای «انار» را برعهده دارد. حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نوجوانی که با سریال کمدی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی شناخته شد و همچنین علی مسعودی، در کنار مصطفی امامی حضور دارند و این مجری را همراهی می‌کنند. ویژه برنامه «انار» از امشب به پیشواز شب یلدا می‌رود و ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. طبق روال برنامه‌های یلدایی، یکی از بخش‌های برنامه «حافظ خوانی» است و خوانندگان نیز ترانه‌های شادی را اجرا خواهند کرد. در روز سه‌شنبه، دیگر برنامه‌های شبکه پنج یعنی «رنگین کمان» و «به خانه برمی‌گردیم» هم به ترتیب ساعت ۱۵ و ۱۶، متناسب با حال و هوای شب یلدا روی آنتن می‌رود.

افتتاحیه «خنداننده‌شو ۳»

با این اوصاف متفاوت‌ترین ویژه برنامه یلدای تلویزیون، «خندوانه» خواهد بود. قرار است همزمان با شب یلدا، رسما فصل سوم مسابقه «خنداننده‌شو» آغاز شود، بنابراین سه‌شنبه شب شاهد افتتاحیه این مسابقه و معرفی داوران خواهیم بود. قرار است ۲۰ شرکت‌کننده طی پنج مرحله با یکدیگر رقابت کنند و در نهایت با رای داوران و مردم، یک برنده به عنوان کمدین برتر انتخاب شود. دو برنامه آخر هفته‌ «خندوانه» یعنی چهارشنبه و پنج شنبه‌شب‌ها، به بخش اول این رقابت اختصاص دارد. می‌دانید که این مسابقه قرار بود در زمان توقف تولید «خندوانه» به دلیل شیوع کرونا، با نام جدید «استندآپ شو» و ویژه فضای مجازی تولید شود، اما در آستانه پخش متوقف شد و قرار شد با تغییراتی و به صورت گسترده‌تر، در قالب «خنداننده‌شو» ساخته شود. داوران نسخه اینترنتی مسابقه ویشکا آسایش و سروش صحت بودند، اما اکنون تیم داوران تغییر کرده است و رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله درباره استعدادهای «خنداننده‌شو» قضاوت و داوری می‌کنند. رامبد جوان و حسن معجونی پیش از این تجربه مربی‌گری و داوری مسابقه را داشته‌اند و امیرمهدی ژوله نیز یکی از فینالیست‌های مسابقه «خنداننده‌ برتر» بود. او در این مسابقه که سال ۹۴ بین کمدین‌های شناخته شده برگزار شد، به همراه مهران غفوریان رتبه اول را کسب کرد. مسابقه «خنداننده‌شو» مسابقه محبوب و پرسروصدایی است، بنابراین آغاز فصل سوم آن می‌تواند «خندوانه» را که در فصل هشتم، شرایط قابل قبولی دارد، به روزهای اوجش بازگرداند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید