در ویدیو زیر شاهد تصاویری از شگرد سارق برای سرقت جواهرات یک جواهرفروشی خواهید بود.

اقدام عجیب سارق برای سرقت جواهرات از جواهرفروشی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد یک سارق برای سرقت جواهرات یک جواهرفروشی را به تصویر می‌کشد. این سارق برای آنکه هیچ ردی از خود در هنگام سرقت بر جای نگذارد اقدام به پاشیدن اسپری روی دوربین‌های نصب شده در داخل جواهر فروشی کرد. این اتفاق در یک جواهر فروشی در منطقه ولور واقع در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

ویدئوی منتشر شده در حالی که سارق را تنها در داخل جواهر فروشی حضور دارد نشان می‌دهد. لحظاتی بعد سارق روی دوربینی که در نزدیک او نصب شده اسپری می‌پاشد. سپس او چند قدم به سمت جلو حرکت کرده و روی دوربینی که فیلم منتشر شده از آن به دست آمده اسپری می‌باشد. در ادامه ظاهرا سارق به سمت دیگر پیشخوان رفته و جواهرات داخل ویترین را به سرقت می‌برد.

بنا به گزارش‌های اولیه حدود ۱۵ کیلوگرم جواهر از این جواهر فروشی به سرقت رفته است. این اتفاق در جواهر فروش معروف جوس آلوکاس، یک جواهر فروشی زنجیره‌ای در خیابان کاتپادی رخ داد.

بنا به گفته پلیس این سارق یا سارقان از طریق مغازه مجاور جواهر فروشی که خالی بوده یا تراس وارد مغازه شده اند. آن‌ها قبل از انجام سرقت ماسک‌های تیره خود را روی صورت قرار داده و با دقت تمام ۱۲ دوربین مداربسته‌ای را که در داخل جواهر فروشی بوده اسپری کرده اند. این سارق یا سارقان سپس ۱۵ کیلوگرم طلا را که بیش از ۸ میلیون روپیه ارزش داشت به سرقت بردند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید