هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد ، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌های تولیدی بخش کشاورزی شهرستان‌های ابرکوه و مهریز که با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی احداث شده اند بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح های مشارکتی بانک کشاورزی در استان یزد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی، ساداتی نژاد به همراه معاونان و مدیران بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان بانک کشاورزی از مجتمع گلخانه‌ای  مزرعه طلایی ساتراپ به مساحت ۲۴ هزار مترمربع واقع در شهرک گلخانه‌ای بهشت ارنان مهریز و شرکت داریو لبن ابرکوه با ظرفیت تولید سالانه ۸۵۰۰ تن فرآورده لبنی،  بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، مجتمع گلخانه‌ای  مزرعه طلایی ساتراپ در دو فاز کشت هیدروپونیک محصولات سبزی و صیفی و فاز تولید گل‌های شاخه بریده در حال فعالیت است و بانک کشاورزی با پرداخت ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات، از واحد تولید گل‌های شاخه بریده با ظرفیت سالانه ۱ میلیون شاخه انواع گل رز هلندی و مینیاتوری حمایت کرده است. این گلخانه، محصولات خود را علاوه برعرضه در بازار داخلی ، به کشور های همسایه نیز صادر می کند.

این گزارش می افزاید: ساداتی نژاد همچنین با حضور در شهرستان ابرکوه از شرکت داریو لبن که با حمایت ۱۶۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در زمینی به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۸۵۰۰ تن فرآورده لبنی احداث شده است و در بهمن ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید، بازدید کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید