مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران در سفر خود به استان زنجان از چندین واحد تولیدی از جمله بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده ترانسفورماتور در منطقه بازدید و بر اهداف راهبردی و حمایت بانک در ارایه تسهیلات جهت ایجاد و توسعه طرح های تولیدی تاکید کرد.

تاکید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران بر ایجاد و توسعه طرح های تولیدی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمد نجف زاده همچنین در این سفر از شعب مرکزی ابهر و خیابان سعدی ابهر بازدید و ضمن قدردانی از زحمات همکاران و گفت و گوی صمیمی با آنها، بر لزوم دستیابی به اهداف و تقویت شاخص های عملیاتی بانک از جمله موفقیت در جشنواره تلاش ملی تاکید کرد .
وی در بخش دیگر این سفر، به همراه طاهر مولائی نیا رئیس اداره امور شعب استان زنجان از دو واحد تولیدی شرکت ایران ترانسفو ارائه دهنده خدمات مهندسی مورد نیاز در صنعت برق با صادرات انواع محصولات به ۲۰ کشور دنیا و همچنین شرکت پارس حیات تولیدکننده محصولات بهداشتی و سلولزی که با تسهیلات اعطایی بانک ملی ایران در حال فعالیت هستند، بازدید کرد.
همچنین وی از مجتمع فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین کارخانجات خصوصی تولیدکننده فولاد در سطح ملی و شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو ابهر تولیدکننده انوع سیلندر، سرسیلندر و گیربکس خودروهای سواری با هدف حمایت و سرمایه گذاری، رونق اشتغال، تحقق شعار سال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بازدید کرد.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور همچنین در جلسه ای که با حضور مدیران اداره امور، روسای حوزه ها و شعب ممتاز استان زنجان برگزار شد، به بررسی اهداف بانک و برخی شاخص ها در استان پرداخت و بر ضرورت تلاش مضاعف همکاران جهت دستیابی به اهداف جشنواره تلاش ملی و کسب رتبه قهرمان ملی تاکید کرد.
طاهر مولائی نیا رئیس اداره امور شعب استان زنجان نیز به بیان عملکرد این اداره امور در بخش شاخص های عملیاتی، بازاریابی و مشتری مداری، اقدامات پشتیبانی و مسئولیت های اجتماعی در استان و تشریح برنامه های آتی خود برای ارتقا عملکرد پرداخت و خواستار تامین خدمات بانکی بر اساس نیاز مشتری و کسب رضایت مشتریان دائمی و بالقوه شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید