سامسونگ معتبرترین برند دنیای تکنولوژی به شمار می رود. و کمتر کسی با این برند آشنایی ندارد. زیرا سامسونگ از پشت فراز و نشیب های بسیاری به "سامسونگ" تبدیل شد.

سامسونگ برند بی همتای دنیای تکنولوژی

این برند با طراحی شیک و ساخت با کیفیت  محصولات خود هر فرد را شیفته خود کند. امروزه بسیاری از طرفداران سامسونگ نوعی کفتر جلب آن هستند و نمی توانند برند دیگری غیر از سامسونگ را بپذیرند. زیرا هوشمندانه توانست با ارایه طراحی های شیک و کیفیت ساخت، برند سامسونگ را بین مردم رواج داد. اگر شما هم کبوتر جلد برند سامسونگ هستید، انواع گوشی سامسونگ را می توانید در معتبرترین فروشگاه لوازم دیجیتالی، لیپک پیدا کنید. این فروشگاه خیال شما را از یک خرید امن مطمئن می کند.

برندسازی، برگ برنده سامسونگ

اولین برگ برنده سامسونگ، برندسازی بود. برندسازی اولین مرحله موفقیت هر بیزینسی است زیرا قدم های بعدی را برای یک پیروزی جانانه هموار می کند. این شرکت کار خود را با فروش لوازم الکترونیکی آغاز کرد در آن زمان تنها در کشور کره شناخته شده بود. و بعد پا به عرصه ساخت و تولید گوشی های موبایل گذاشت. و در سال ۲۰۰۰ جهان شاهد به دنیا آمدن گوشی های جذاب گلکسی سامسونگ بود. نقطه ای که توانست  در تمام دنیا با فروش بی نظیر گوشی های کهکشانی سامسونگ اوج بگیرد. همچنین به عنوان بزرگترین شرکت ساخت ریزپردازنده نیز شناخته شد. شایان ذکر است که اولین ریزپردازنده های گوشی های آیفون را سامسونگ ساخت.

کیفیت ساخت گوشی های سامسونگ

با حضور قدرتمند سامسونگ در عرصه جهانی توانست تا مدت ها در اوج باقی بماند. زیرا در تلاش بود که از بهترین متریال در ساخت گوشی های هوشمند خود استفاده کند. طوری که گوشی های سامسونگ به عنوان بهترین و بادوام ترین گوشی ها در سراسر دنیا شناخته شد و تمام کاربران از کیفیت ساخت گوشی های سامسونگ رضایت داشتند.

هنرنمایی در ساخت سری های گوشی

سامسونگ برند بی همتای دنیای تکنولوژی

سامسونگ سری های مختلف گوشی های خود را به بازار عرضه کند تا تمام قشرها با هر شرایط مالی بتوانند گوشی های سامسونگ را خریداری کنند و در این عرصه بسیار موفق بود . سری A جزو گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ به شمار می روند، و با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی، سری A محبوبیت روز افزونی پیدا کردند. دلیل محبوبیت سری A این است که کیفیت و قیمت در یک تعادل با یکدیگر قرار می گیرند. سری M نیز مانند گوشی های A جزو میان رده های سامسونگ است اما کیفیت بالاتری نسبت به سری A دارند. از طرفی دیگر گوشی های سری S است، که این گوشی ها جزو پرچمداران سامسونگ به شمار می رود.

قدرت باتری در گوشی های سامسونگ

سامسونگ برند بی همتای دنیای تکنولوژی

بر کسی پوشیده نیست که قدرت باتری در گوشی های سامسونگ جزو نقاط قوت آن به شمار می رود. و باتری نیز جزو مهم ترین معیارهای انتخاب گوشی مناسب است که سامسونگ در این زمینه تمام توان خود را به کار برده است تا جاییکه ما در میان رده های سامسونگ نیز شاهد آن هستیم. یکی از شگفتی های میان رده سامسونگ گوشی A۱۲  است که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد و سامسونگ امکانات عالی در این گوشی قرار داده است. به طور باور نکردنی وجود باتری ۵۰۰۰  میلی آمپرساعتی در میان رده سامسونگ بسیار شگفتی آور است زیرا این ویژگی را در پرچم داران آن مشاهده می کنیم. اگر دنبال بهترین قیمت گوشی هستید باید آن را از دیجی کالا و یا فروشگاه معتبر لیپک که دارای محصولات گارانتی دار با بهترین قیمت است،  جستجو کنید.

صفحه نمایشگرهای سامسونگ

این روزها تکنولوژی صفحه نمایشگرهای گوشی های هوشمند سیر صعودی پیدا کرده است. و این ویژگی به عنوان معیار مهم خرید گوشی به شمار می رود. صفحه نمایشگر گوشی های سامسونگ از فناوری آمولد پشتیبانی می کنند. به طور کلی نمایشگرهای آمولد عملکرد لمسی یکپارچه دارند و وجود این نمایشگرها هیجان بازی را چند برابر خواهد کرد. همچنین نمایشگرهای آمولد برق کمتری مصرف می کنند و هر پیکسل یک منبع نور به شمار می آید. اما به تازگی این نمایشگرها با فناوری سوپرآمولد به بازار عرضه شده اند. و تفاوتی که با گوشی های آمولد دارند در میزان مصرف برق آن است، فناوری سوپرآمولد برق کمتری نسبت به آمولد مصرف می کند. و نسبتا مقاوم تر و ضد ضربه تر هستند.

آیا گوشی های سامسونگ بهترین برند است؟

کیفیت ساخت گوشی های هوشمند سامسونگ سال هاست که به طرفداران آن اثبات شده است. اما با این حال انتخاب گوشی کاملا سلیقه ای است. به تازگی گوشی های شیائومی سهم زیادی از بازار را به دست گرفته اند. و رقیب گوشی های سامسونگ به شمار می روند. زیرا گوشی های فوق العاده شیک و خوش ساختی هستند. اما  ساخت متریال گوشی های سامسونگ با شیائومی قابل مقایسه نیست.  اگر دنبال خرید ارزان گوشی شیائومی هستید، می توانید با قیمت مناسب یک گوشی خوش دست خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید