بالا بودن عجیب سن فرزند در مقایسه با والدینش مسئله ی عجیبی بود که کودک داستان ما را تبدیل به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی کرد.

این دو نوزاد عجیب الخلقه از پدر و مادرشان پیرتر هستند! / عکس

به گزارش سلام نو؛ دو خواهر و برادر از کشور هند از وضعیت نادری رنج می بردند که باعث می شود خیلی پیرتر از سن خودشان به نظر برسند. این خواهر و برادر هندی تیتر های زیادی را از خبر های مختلف به خودشان اختصاص دادند. در آن زمان این دختر بچه ۷ ساله بود و برادرش تنها ۱۸ ماه سن داشت اما هر دو خیلی پیر به نظر می رسیدند، حتی پیرتر از والدین و پدربزرگ مادربزرگشان.

پیری آن ها نه تنها با چین و چروک روی صورتشان ایجاد شده بود، بلکه هر دو از درد مفصل شبیه به افراد پیر رنج می بردند که متاسفانه وضعیت ناشناخته و بسیار نادری بود. درد مفصل به خاطر بیماری و وضعیتی بود که از آن رنج می بردند و صورت آن ها هم به گونه ای بود که توسط هم سن و سالان شان مسخره می شدند.

این خواهر و برادر در واقع "بنجامین باتن " های واقعی هستند که موارد مشابه نادری از آنها در جهان وجود دارد.

والدین این دو کودک بینوا، در مصاحبه ای گفتند که بچه ها در مدرسه آن ها را مامان یا بابا، پدربزرگ و مادربزرگ صدا می کنند و این قضیه بسیار آزار دهنده است. آنها به شدت امیدوار هستند که بتوانند کاری برای آن ها انجام دهند اما پزشکان گفته اند که هیچ راهی برای کمک به آن ها وجود ندارد.

این دو نوزاد عجیب الخلقه از پدر و مادرشان پیرتر هستند! / عکس

شاید در خارج از کشور بتوانند با برخی از راهکارها وضعیت را قابل تحمل تر کنند اما درمان قطعی و صد در صدی در هیچ جای دنیا نیست.

جالب است بدانید که همه چیز به ظاهر و درد مفصل ختم نمی شود، بلکه سیستم ایمنی آن ها نیز مثل افراد سن بالا، پیر و ضعیف است و آن ها در معرض بیماری هایی مثل آرتروز، عفونت قفسه سینه و حمله قلبی نیز هستند.

البته بعد از این که این خبر منتشر شد، بعضی از پزشکان به صورت داوطلبانه آن ها را جراحی کردند و اقداماتی مثل لیفت صورت را برای شان انجام دادند تا ظاهرشان جوان تر به نظر برسد و تا حدودی مشکلشان رفع شود.

البته این خواهر و برادر با وجود سختی هایی که دارند، به شدت به هم وفادار هستند و یکدیگر را درک می کنند تا بتوانند با مشکلات روزانه خود زودتر در کنار بیایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید