تیم های عملیاتی، ۷ نفر را سالم پیدا کردند و با کمک عوامل محلی به منطقه امن منتقل شدند.

آخرین اخبار از گم شدن تیم۱۰ نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیزین

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی جمعیت هلال احمر از نجات ۷ تن از یک تیم۱۰ نفره کوهنوردی در ارتفاعات دیزین خبر داد و اعلام کرد که جستجو برای یافتن سه نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

محمد حسن قوسیان گفت: حوالی ساعت ۱۸:۲۵ امروز ‍نجشنبه ۲۵ آذرماه گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر در منطقه دیزین به مرکز کنترل مدیریت و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان البرز اعلام شد.

وی ادامه داد: در اولین فرصت دو تیم امداد و نجات را از پایگاه شهرستانک به منطقه اعلام شده، اعزام کردیم که پس از اعزام و ارزیابی های اولیه مشخص شد کوهنورد سقوط کرده به همراه ۹ نفر دیگر مشغول طبیعت گردی بودند. تیم های عملیاتی، ۷ نفر را سالم پیدا کردند و با کمک عوامل محلی به منطقه امن منتقل شدند.

قوسیان اضافه کرد: طبق گفته همراهان، حال مصدوم مساعد نبوده و دو نفر دیگر نیز مصدوم را همراهی می کنند و به همین دلیل علاوه بر دو تیم اعزامی، یک تیم پشتیبانی نیز به منطقه اعزام و در مجموع سه تیم عملیاتی برای امداد رسانی فرد سقوط کرده به ارتفاعات دیزین صعود کردند.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد و تیم های عملیاتی در تلاش هستند تا افراد باقی مانده را پیدا کرده و به تنها مصدوم حادثه امداد رسانی کنند که پس از کسب اطلاعات لازم از تیم های اعزامی، جزئیات اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید