در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک مردی ۳۵ ساله در هشتم مهرماه سال جاری، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زرندیه قرار گرفت.

حادثه هولناک در زرندیه / زن جوان با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ۲ ماه تلاش قاتلان مرد ۳۵ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی مهدویان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف یک فقره قتل از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری قاتلان پس از ۲ ماه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدویان در بیان جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک مردی ۳۵ ساله در هشتم مهرماه سال جاری، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زرندیه قرار گرفت.

کشف راز قتل مرد جوان با تلاش ۲ ماهه کارآگاهان پلیس زرندیه

او افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده، بهره گیری از سامانه‌های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی در ۲ ماه گذشته، در نهایت همسر مقتول را به عنوان مظنون اصلی دستگیر کردند و متهم پس از مواجهه با شواهد و مدارک قانونی پلیس، سرانجام به قتل شوهرش با مشارکت مردی دیگر اعتراف کرد.

بازداشت زن خیانتکار در زرندیه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان، همسر مقتول بیان داشت که با شوهرش اختلاف خانوادگی و مشاجره‌های فراوان داشته تا این که در روز وقوع حادثه، با طرح نقشه قبلی وی را به قتل رسانده اند.

او در با تأکید بر بهره گیری افراد، از مشاوران با تجربه خانواده، در هنگام وقوع هرگونه اختلاف، به منظور حل منطقی مشکلات خانوادگی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید