جبلی از همه معاونت‌ها و بخش‌های رسانه ملی خواسته است در انجام ماموریت‌های یادشده با جلیلی حداکثر همکاری و هماهنگی را انجام دهند.

قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی انتخاب شد

به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی وحید جلیلی را به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی» منصوب کرد.

در حکم جبلی خطاب به جلیلی آمده است: انتظار می رود برای انجام «بسیج حداکثری ظرفیت های ارزشمند داخل و خارج سازمان برای ارتقاء محتوایی و کیفی برنامه ها مطابق ماموریت های چهارگانه سازمان در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه آگاهی و معرفت، آوردگان جنگ نرم و مقابله با تحریف و تقنین، آسایشگاه چشم و دل برای بهره مندی از زیبایی ها و هنر و قرارگاه پراکنده امید و نشاط» تلاش نمایید.

رئیس صداوسیما در این حکم بر «پیگیری برای اجرای تحول در سازوکارها، محتوا و کیفیت تولیدات نمایشی با نگاه به راهبردهای کلان رسانه ملی، باز تعریف و فعال سازی هدفمند چرخه طراح- تولید- بازخورد به منظور تقویت یکپارچگی راهبردی، کاهش موازی کاری ها، چابک سازی و هم افزایی حداکثری شبکه های سیما و صدا، طراحی و اجرای سازوکارهای مناسب برای ارتقاء کیفی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در رسانه ملی، ارتقای هویت محوری و عدالت گستری در رویکردها ، برنامه‌ها و سازوکارها» تاکید کرده است.

جبلی از همه معاونت‌ها و بخش‌های رسانه ملی خواسته است در انجام ماموریت‌های یادشده با جلیلی حداکثر همکاری و هماهنگی را انجام دهند.

وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما شد | تصویر حکم جبلی برای جلیلی

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید