این پاور بانک دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند تنها در ۲۷ دقیقه از صفر تا صد در صد شارژ شود. این کار با استفاده از باتری‌های گرافینی امکان پذیر می‌باشد.

سریع‌ترین پاور بانک جهان تنها در ۲۷ دقیقه شارژ می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، با توجه به افزایش روزافزون ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، بدون شک پاوربانک به عنوان یک لوازم جانبی بسیار مهم برای گوشی‌های تلفن همراه به شمار می‌رود. در حالی که تلفن‌های هوشمند به فناوری شارژ فوق‌سریع (تا ۱۲۰ وات) دست پیدا کرده اند، امابرای شارژ یک پاور بانک زمان زیادی نیاز است.

 شرکت Elecjet برای حل این مشکل، یک کمپین برای سرمایه گذاری در جهت ارائه یک یک پاوربانک ۱۰۰ واتی راه اندازی کرده است. در حال حاضر این کمپین موفق بوده بیش از ۱۵۷۹۰۵ دلار برای راه اندازی این محصول جمع آوری کند.

این پاور بانک دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند تنها در ۲۷ دقیقه از صفر تا صد در صد شارژ شود. این کار با استفاده از باتری‌های گرافینی امکان پذیر می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این محصول، وزن آن می‌باشد. این پاور بانک تنها ۲۳۰ گرم وزن دارد و اندازه آن نیز تقریبا به اندازه یک گوشی تلفن همراه می‌باشد. در خصوص طول عمر این پاور بانک نیز می‌توان گفت این پاور بانک بیش از ۲۵۰۰ چرخه شارژ یعنی چیزی در حدود ۷ سال استفاده روزانه دوام می‌آورد.

این پاوربانک دارای یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک و زیبا می‌باشد که درصد شارژ فعلی آن را نمایش می‌دهد. همچنین Elecjet Apollo Ultra امکان شارژ چندین دستگاه را بطور همزمان دارد. حتی شما می‌توانید زمانی که پاور بانک در حال شارژ شدن است، همزمان گوشی خود را نیز با پاور بانک شارژ کنید. این مورد زمانی که پریز برق خالی برای شارژ گوشی خود نداشته باشید، مفید است.

ده روز دیگر کمپین Indiegogo اجرا خواهد شد. در این کمپین می‌توان پاوربانک آپولو اولترا را به قیمت ۶۹ دلار (قیمت خرده فروشی ۱۰۰ دلار) تهیه کرده و ۱۰ دلار  بعد از اتمام کمپین پس بگیرید.در این کمپین بسته‌ای شامل پاوربانک، کابل تبدیل USB-C به USB-C و شارژر Elecjet GaN با ظرفیت ۱۲۰ واتی نیز ارائه می شود.  قیمت این بسته ۱۳۹ دلار می‌باشد. انتظار می رود ارائه این محصول از ماه آینده آغاز شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید