مدرنیزه شدن جهان امروز باعث شده تا تمامی کسب و کارها بدنبال بروز کردن تجهیزات و خدمات خود باشند که قالیشویی آئین خراسان در این زمینه همواره پیشتاز بوده و با راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد توانسته تا سفارش دهی آنلاین را در تمامی خدمات خود قرار دهد تا بتواند راحتی مشتریان خود را ضمانت کند.

قبل از دانستن این ۲ نکته حیاتی، هرگز فرش خود را به قالیشویی ندهید!

امروزه یکی از دغدغه های اصلی برای فرش های منزل، پیدا کردن یک قالیشویی مطمئن و خوب است که  تقریبا کار دشوار و زمانبری شده چراکه در گذر زمان با پیدایش برند های متعدد و عدم تعهد نسبت به مشتری و کیفیت کار، اعتماد مردم نسبت به برون سپاری فرش ها سلب شده است. البته قالیشویی آئین خراسان همواره بعنوان یکی از بهترین قالیشویی های مشهد توانسته تا متمایزترین خدمات قالیشویی مشهد را در طول ۴۰سال از تاسیس خود ارائه دهد و معتمدترین برند قالیشویی مشهد در سال های متمادی باشد.

۱.پس دادن رنگ هنگام شستشو، بلای جان فرش ها !

یکی از بدترین و زیان بار ترین اتفاقاتی که به هنگام شستشوی فرش در قالیشویی میتواند رخ دهد، پس دادن رنگ است که تقریبا میشه گفت مساوی است با نابودی فرش !

قاطی شدن رنگ فرش قالیشویی آئین خراسان

این اتفاق تماما به جنس فرش مرتبط است و بیشتر برای فرش هایی با الیاف طبیعی مانند پشم رخ میدهد. بسیاری از مناطق فرشباف ایران برای ساخت فرش از پشم استفاده می کنند. پشم هایی که بدین منظور به کار گرفته میشود به رنگ سفید یا شیری میباشد که برای رنگ کردن آن از مواد طبیعی مانند پوست گردو، انار، روناس، لاجورد و... استفاده می شود. پشم را در این مواد حرارت میدهند تا طی جوشاندن، رنگ ماده موردنظر را به خود جذب کنند. بافت فرش با پشم مشکلی را برای فرش ها ایجاد نمی کند اما در هنگام شستشوی فرش، علی الخصوص اگر جنس پشم فرش مرغوب نباشد و به خوبی رنگ نشده باشد، باعث پس دادن رنگ میشود مخصوصا اگر شستشوی فرش با آب داغ انجام شود!

پس دادن رنگ فرش عمدتا در فرش های دستباف اتفاق میافتد چراکه امروزه بیشتر فرش های ماشینی از جنس های مختلفی چون پلی استر،بامبو،استات و ... ساخته میشود ولی فرش های دستباف عمدتا از جنس پشم میباشند و گاها از پنبه و کتان یا ابریشم بافته میشوند که در این صورت در دسته ی فرش های زینتی و نفیس قرار میگیرند

پس دادن رنگ فرش قالیشویی آئین خراسان

.

یکی دیگر از دلایل رنگ رفتگی فرش ها قرارگیری در معرض نور خورشید میباشد. سعی کنید تا فرش خود را در برابر نور خورشید قرار ندهید زیرا نور خورشید به مرور زمان باعث رنگ‌پریدگی یا قاطی شدن رنگ فرش ها می‌شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتره که یک لایه مثل روفرشی را به روی فرش قرار دهید تا از بافت و رنگ فرش مراقبت کنید

 راه حل تنها راه حل برای جلوگیری از این اتفاق شستشوی فرش توسط متخصصین حاذق و باتجربست تا ممانعت از این اتفاق مخرب صورت بگیرد.

قالیشویی مشهدقطعا اولین اسمی که با شنیدن این واژه به ذهن شما خطور میکند، قالیشویی آئین خراسان است که با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق در کنار شما بوده است و توانسته تا در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی آئین خراسان، ادیب و گل ابریشم سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد.

۲.مکانیزه نبودن قالیشویی و بکارگیری روش های قدیمی شستشو

با پیشرفت علم و تکنولوژی، شستشوی فرش ها نیز با گذشته تغییرات فراوانی کرده است. دیگر خبری از قالیشویی به کمک پارو و شامپو فرش نیست. حتی در قالیشویی‌ها نیز استفاده از این روش منسوخ شده است و قالیشویی های معتبر همچون قالیشویی آئین خراسان با بروز کردن و بکارگیری دستگاه های مدرن روز دنیا توانسته است تا انقلابی در کیفیت و شستشوی فرش ها ایجاد کند.

مدرنیزه شدن جهان امروز باعث شده تا تمامی کسب و کارها بدنبال بروز کردن تجهیزات و خدمات خود باشند که قالیشویی آئین خراسان در این زمینه همواره پیشتاز بوده و با راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد توانسته تا سفارش دهی آنلاین را در تمامی خدمات خود قرار دهد تا بتواند راحتی مشتریان خود را ضمانت کند. همچنین با بکارگیری متخصصین ماهر و باسابقه و تجهیزات روز دنیا در شستشوی مبلمان، خدمات مبل شویی مشهد در منزل را برای راحتی و آرامش شما عزیزان فراهم نموده است

قالیشویی تمام مکانیزه آئین خراسان

کد خبرنگار: ۹
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    مطلب بسیار عالی و خوبی بود واقعا، برند آئین خراسان رو زیاد در مشهد شنیدم
  • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    چقدر این نکته راجع به تغییر رنگ فرش ها مفید و کاربردی بود، خدا خیره این قالیشویی رو بده واقعا!
  • احمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    سخت شده انتخاب یک قالیشویی خوب این روزا، مرسی از سایت خوبتون بابت محتوای قوی ای که درباره قالیشویی ها میگذارید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید