شهرداری تبریز در پی انتشار تصاویری در صفحات فضای مجازی با موضوع ضرب و شتم یک شهروند جوابیه‌ای صادر کرد.

جزئیات ماجرای درگیری ماموران شهرداری با پیرمرد تبریزی

در پی انتشار تصاویری در صفحات فضای مجازی با موضوع ضرب و شتم یک شهروند در جریان برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در تبریز، شهرداری منطقه ۳ جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در این جوابیه آمده است:دو تن از ماموران جلوگیری از تخلفات ساختمانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز که برای ممانعت از تخلف در محل ساخت و ساز غیرمجاز در خیابان طالقانی حضور یافته بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در اثر سنگ پرانی ساخت و ساز کنندگان یک پیرمرد نیز از ناحیه سر آسیب دید.

توضیح شهرداری منطقه ۳ تبریز درباره ضرب و شتم یک شهروند

در پی گزارش دوباره سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری تبریز مبنی بر گزارش و شکایت شهروندان اهالی خیابان طالقانی در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در یک ملک مسکونی دو تن از ماموران جلوگیری از تخلفات ساختمانی معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۳ برای جلوگیری از تخلف در محل حضور یافته بودند، شدیدا از سوی ساخت‌ساز کنندگان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

در تخلف آشکار افراد خاطی و متخلف در ادامه ضرب و شتم خود یکی از ماموران جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز منطقه را محبوس کرده بودند و همچنین بی‌سیم و موبایل وی را برای ممانعت از تماس با همکارانش گرفته بودند که در نهایت با وساطت ماموران شهرداری فرد آزاد شده و بی‌سیم و موبایل تحویل گرفته شد.

در ادامه درگیری افراد خاطی ساخت و ساز کننده برای دور کردن ماموران از صحنه، اقدام به سنگ‌پرانی کردند که در نتیجه این اقدام مجرمانه، غیرقانونی و غیر انسانی، یک پیرمرد بر اثر اصابت سنگ از ناحیه سر مجروح شد.

ماموران شهرداری برای اینکه به ساخت و ساز کنندگان از موقعیت بوجود آمده فرصت سوء استفاده ندهند، از درگیری پرهیز کردند، اما متخلفان با صحنه‌سازی و سرپوش گذاشتن به اقدام مجرمانه و غیرقانونی و خلاف خود خواستند با تشویش اذهان عمومی خود را بی‌گناه جلوه دهند.

بر اساس آنچه که در فضای مجازی منتشر شده است گفته می‌شود این مرد خانه کهنه خود را تعمیر می‌کرد که یکی از برزن‌ها بدون اجازه درب موقت خانه را باز می‌کند و وارد منزل وی می‌شود که افراد حاضر در خانه نیز او را گرفته و نگه می‌دارند که با کدام مجوز وارد حریم خانه شده است؛ سپس چند نفر از همکاران برزن هم وارد خانه شده و پیرمرد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید