در روز شنبه سه سورتی پرواز به روستاهای چال‌طلا و جان‌دست، روز یکشنبه چهار سورتی پرواز به روستاهای کومیه، مارمه، برآفتاب و در روز دوشنبه سه سورتی پرواز به روستاهای شیخ‌ویر،سوی داووک و چال‌طلا انجام شده است.

برف جاده‌های روستایی الیگودرز را مسدود کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر گفت: بالگرد هلال‌احمر از صبح شنبه ۲۰ آذر ماه جاری، مشغول رساندن آذوقه، اقلام ضروری و جابه‌جایی مسافر در روستاهای کوهستانی الیگودرز است. با افزایش بارش برف و برودت هوا دسترسی زمینی این روستاها از هفته گذشته مسدود شده است.

مهدی ولی‌پور افزود: با مسدود شدن مسیر دسترسی به روستاهای صعب‌العبور در ارتفاعات الیگودرز در استان لرستان، بالگرد جمعیت هلال احمر از صبح شنبه ۲۰ آذر در حال حمل مسافر و بار به این روستاهاست و تا شامگاه دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۷.۵ تن اقلام غذایی و کالا و ۳۷ نفر مسافر با ۱۱ ساعت و ۳۵ دقیقه پرواز جابه‌جا شده است.

وی‌ گفت: در روز شنبه سه سورتی پرواز به روستاهای چال‌طلا و جان‌دست، روز یکشنبه چهار سورتی پرواز به روستاهای کومیه، مارمه، برآفتاب و در روز دوشنبه سه سورتی پرواز به روستاهای شیخ‌ویر،سوی داووک و چال‌طلا انجام شده است.

ولی پور تصریح کرد: این پروازها با یک فروند بالگرد «میل ۱۷۱» هلال احمر همچنان در حال انجام است. این نوع از بالگرد به علت بزرگی کابین، امکان جابه‌جایی بار و مسافر بیش‌تری نسبت به دیگر بالگردها فعال در کشور دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید