حدود ۲ساعت از وقوع این قتل گذشته بود که کاراگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی درباره مخفیگاه مرد تحت تعقیب دست یافتند و موفق شدند او را دستگیر کنند.

قتل هولناک در ساوه / دلیل قتل اختلاف بر سر جای پارک خودرو بود!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، مرد مغازه دار به‌دلیل پارک کردن خودرویی جلوی مغازه‌اش با راننده خودرو درگیر شد و او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

این درگیری مرگبار روز یکشنبه در ساوه اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به پلیس خبر رسید راننده خودرویی در جریان درگیری با مرد مغازه داری با ضربات چاقو به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. دقایقی بعد مأموران با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها در حال تحقیق از شاهدان بودند که از بیمارستان خبر رسید پسر جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. در این شرایط تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد.

حدود ۲ساعت از وقوع این قتل گذشته بود که کاراگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی درباره مخفیگاه مرد تحت تعقیب دست یافتند و موفق شدند او را دستگیر کنند.

متهم که ۳۸سال دارد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت که درگیری آنها به دلیل اختلاف بر سر جای پارک اتفاق افتاده است. او گفت: پسر جوان خودرواش را درست جلوی مغازه من پارک کرده بود و وقتی به او تذکر دادم که خودرواش را بردارد با یکدیگر درگیر شدیم و من هم با چاقو ضربه‌ای به او زدم.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اعلام جزئیات این پرونده گفت:  متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید