دو گزینه فدراسیون کویت دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان هستند که مذاکرات اولیه با آنها انجام شده است.

ماجرای مذاکره اولیه فدراسیون کویت با اسکوچیچ چیست؟ / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، نشریه «الرای» کویت خبر داد احمد الیوسف رئیس فدراسیون فوتبال کویت جلسه ای را در این هفته با کمیته فنی فدراسیون برگزار می کند و اکنون با ۴ گزینه وارد مذاکره شده است.

رئیس فدراسیون کویت نام هایی را مطرح کرده که مذاکراتش را با آنها آغاز کرده است. یاروسلاف شیلهافی و فاتیسلاف لافیکا دو مربی اهل جمهوری چک جزو گزینه هایی هستند که مذاکرات با آنها انجام شده است.

عکس | غیرمنتظره؛ مذاکره اولیه  فدراسیون کویت با  اسکوچیچ / سرمربی ایران به کویت بازمی گردد؟

دو گزینه دیگر فدراسیون کویت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان هستند که مذاکرات اولیه با آنها انجام شده است.

اسکوچیچ در آستانه راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد و تنها نیاز به یک برد دارد تا به این هدف برسد. الیوسف خوب می داند آوردن این مربی سخت است چون ایران را به جام جهانی رسانده و برای اولین بار است که می خواهد در جام جهانی حضور پیدا کند و سخت است که او سمتش را ترک کند.

اسکوچیچ در کارنامه خود تجربه مربیگری در کویت با تیم العربی را در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ را دارد. رئیس فدراسیون کویت با انگیزه زیادی به دنبال مذاکره با برانکو نیست چون ترس از این دارد این مربی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با عمان ناکام شود و در صورت آوردن این مربی از سوی هواداران مورد انتقاد قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید