صنایع لوستر چشمه نور با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوستر، حق فروش اینترنتی لوسترهای چشمه نور به‌صورت مستقیم در فضای مجازی را به دکورشاپ واگذار کرد.

راهنمای خرید لوستر از بهترین تولید کننده لوستر در خاورمیانه!

خرید لوستر برای زیبایی منزل خود چه برای اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه و… یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل به آن توجه شود لوسترها فقط برای نورانی کردن محیط نیستند، تنوع کاربرد و شکل آنها باعث شده که به یک عنصر تزئینی تبدیل شوند لوسترها انواع مختلفی دارند، که هر کدام از آن ها مناسب برای یک سبک دکوراسیون می باشد به عنوان مثال:

· لوستر کریستالی: لوسترهای سقفی کریستالی در دسته بندی لوسترهای شکیل قرار گرفته اند. وبرای مکان های بزرگند.

· لوستر مدرن: لوستر مدرن که علاوه بر زیبایی و ایجاد نور کافی، برای محیط های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

· لوستر آویز حلقه ای: لوستر آویز حلقه ای از حلقه هایی تشکیل می شود که خلاقانه و ظریف در کنار هم یک شکل واحد را می سازند.

· لوستر طبقه ای: می توانید از این لوسترها در انواع چیدمان مدرن و سنتی برای روشنایی خانه استفاده کنید.

· لوستر سنتی: لوسترهای بزرگ تزئین شده زر دوزی ها، آویزان بودن و تنوع مواد با کیفیتی که در ساخت آن ها به کار رفته، از ویژگی آنهاست.

· لوستر چوبی: کلاسیک قیمتی و لوکس اما نه ساده در ساخ لوستر چوبی فانتزی از آهن، چوب و یا حتی شاخ گوزن استفاده می شود.

· لوستر آل ای دی ( قابلیت تغییر رنگ لامپ و کم و زیاد شدن نور به وسیله ریموت کنترل را دارند و انرژی کمی استفاده می کنند.

· لوستر برنزی: جنس این لوسترها از برنز می باشد و نقش و نگارهای نئوکلاسیک و تزئینی بسیاری در آن ها به کار رفته است.

خرید آنلاین لوستر

همانطور که می توان هر محصولی رو با تنوع های بیشتر از اینترنت به صورت آنلاین خرید کرد لوستر را نیز می توان به صورت آنلاین سفارش داد می توانید از سایت چشمه نور و دکورشاپ خرید لوستر را انجام بدهید. همچنین میتوانید لوستر های ارزان قیمت تر و حتی دست دوم را از دیوار نیز تهیه کنید که هم میتوانید از درگاه پرداخت آنلاین انجام بدید و هم درب منزل پرداخت کنید. برای هر مکانی که میخواهید جلوه خاصی به آنجا بدهید میتوانید یک لوستر زیبا و مناسب هم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت تهیه کنید برای مثال لوستر اتاق خواب؛ پذیرایی؛ اتاق کودک که بسته به نیاز و فضا میتوانید بزرگی و کوچکی لوستر را نیز تعیین کنید.

راهنمای خرید لوستر از بهترین تولید کننده لوستر در خاورمیانه!

مانند هر وسیله ی دیگری خرید لوستر با کیفیت و خوب نیز معیار ها و اصولی دارد که هنگام خرید باید به برخی ویژگی ها دقت کنید برخی از معیار ها عبارتند از :

· ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از مهمترین موارد تعیین کننده انتخاب یک لوستر می باشد

· ابعاد لوستر: تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر

· نورپردازی: نورپردازی به سه شکل سربالا، سرپایین و خوابیده تقسیم می شود. نورپردازی سربالا باعث روشن شدن سقف می شود

· سبک و مدل لوستر ها: در تهیه لوسترها باید به سبک دکوراسیون محیط بسیار دقت کرد.

لوستر باید با توجه به ابعاد فضای مورد نظر انتخاب شود و مکان نصب لوستر و میزان نور مورد نظر و انتخاب رنگ مناسب طبق رنگ دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شود. همچنین برخی از شما عزیزان مستاجر هستید و نمی دانید آیا قرار است به خانه ی دیگری بروید یا خانه خودتان و در بلاتکلیفی هستید بنابراین تلاش کنید با احتیاط عمل کنید زیرا اگر خانه تغییر کند ممکن است از محصولی که خریداری کرده اید نتوانید استفاده کنید لوستر ها نیز ساده و یا پیچیده هستند لوستر های ساده باز و بسته کردنشان سخت نیست اما اگر لوستر حباب دار میخواهید به جنس حباب هایش دقت کنید و برندی را بخرید که حباب لوسترش معمولی است و برای شما لوستر ارزان محسوب می شود. زیرا اگر شکست بتوانید با قیمت مناسب آن را تعویض کنید و برای شما هزینه سنگینی نداشته باشد.

 راهنمای خرید لوستر از بهترین تولید کننده لوستر

چشمه نور، یکی از بزرگ ترین تولید کننده لوستر ایران، مبلمان و لوازم تزئینی و لوکس منزل می‌باشد که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نمود. صنایع لوستر چشمه نور با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوستر، حق فروش اینترنتی لوسترهای چشمه نور به‌صورت مستقیم در فضای مجازی را به دکورشاپ واگذار کرد. دکورشاپ، وبسایت خرید آنلاین لوستر است و بیش از ۱۰۰۰ محصول از بهترین کالاهای ایرانی را برای مشتریان فراهم آورده است. و با خدمات پیش و پس از فروشی از جمله پرداخت در محل برای استان تهران، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور برای خریدهای بالاتر از ۱۵۰ هزار تومان، گارانتی ۱ ساله برای تمام محصولات و ضمانت مرجوعی کالاهای معیوب در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند. از جمله خدمات دیگر چشمه نور می‌توان به طراحی و ساخت طرح‌های سفارشی مشتریان اشاره کرد. انواع لوستر و مبلمان در ابعاد و رنگ‌های دلخواه مشتری و متناسب با محیط و چیدمان منزل برای شما طراحی می‌گردد. در طراحی و انتخاب لوستر و مبلمان سفارشی هیچ محدودیتی وجود ندارد. طیف محصولات چشمه نور بسیار گسترده است و شامل انواع لوستر برنزی، لوستر فلزی و دایکاست، لوستر کریستالی، لوستر مدرن، لوستر آویز، لوستر چوبی، لوستر دیواری، لوستر سقفی، میز چوبی، ساعت دیواری، گلدان و مجسمه، شمعدان، هفت سین، صندلی چوبی، ظروف پذیرایی، آباژور رومیزی، آباژور کنار سالنی، مبلمان خانگی و مبلمان تختخواب شو (تخت شو) می‌باشد.

خرید لوستر چشمه نور

چشمه نور به‌عنوان یکی از به‌روزترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوستر، فعالیت خود را با هدف عرضه کالای ایرانی آغاز نموده است. فروش تخصصی چشمه نوردر زمینه‌ٔ لوستر، لوازم دکوری، آباژور و مبلمان است. چشمه نور با گرد هم آوردن سبد خریدی کامل از بهترین محصولات ایرانی و حمایت از تولید ملی، باعث کاهش هزینهٔ مشتریان خود در امر خرید لوستر شده است. مشتریان می‌توانند به‌جای خرید فیزیکی در بازار و صرف وقت زیاد، به‌راحتی در منزل ویترین و محصولات موجود در چشمه نور را با مشخصات کامل ببینند، مقایسه کنند و در انتها با اطمینان از شرایط ارسال و تضمین سلامت کالا خرید کنند و از خرید راحت و بی‌دغدغهٔ خود لذت ببرند. شنبه تا جمعه، در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم، با شماره تماس  ۶۶۷۱۲۴۷۵ با کارشناسان ما در ارتباط باشید! منتظر شما هستیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید