اتاق های کوچک را با رنگ های خاموش رنگ آمیزی کنید تا بزرگتر از آنچه که هستند به نظر برسند. رنگ های آرام در شما منعکس می شوند، همچنین به شما در آرامش، تمرکز و آرامش کمک می کنند.

بنایی جدید برای عید نوروز با بازسازی دکوراسیون داخلی!

خیلی از مردم به دلیل بالا بودن قیمت ساخت و ساز قادر به خرید خانه جدید یا محل کار جدید و... نیستند در نتیجه برای ایجاد تغییر در محل زندگی یا کار خود دست به بازسازی دکوراسیون داخلی می زنند. بازسازی به منظور دوباره ساختن آن چیزی که خراب یا فرسوده شده است در یک بنا صورت می گیرد. بازسازی اماکن مسکونی جذابیت را برای ساکنین یا اعضای خانواده به ارمغان می آورد. مخارج انجام شده برای بازسازی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی در صورت کار با شرکت دکوراسیون داخلی مناسب، می تواند مقرون به صرفه باشد. مواردی که در بازسازی باید به آن ها توجه شود شامل سیستم های گرمایش و سرمایش،کاغذ دیواری، ساختار کف زمین اعمال تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه به ویژه عوض کردن کابینت ها و ...می باشد.

قبل و بعد از بازسازی دکوراسیون داخلی

امروزه بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی پیدا کرده است زیرا افراد بیشتر وقت خود را در فضای بسته به سر می برند. در طول شبانه روز یک فرد در اکثر اوقات یا در محل کار خود حضور دارد یا در منزل در حال استراحت است از این رو طراحی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که در افراد احساس کسالت ایجاد نکند،همین امر باعث شده تا معماران به بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی بدهند. با گذر زمان اجرای دکوراسیون داخلی یک بنا علاوه بر از دست دادن زیبایی خود تکراری میشود و با به روی کار آمدن طراحی و وسایل جدید آن دکوراسیون قدیمی از مد افتاده و نیاز به تغییری اساسی حس می شود.

طراحی، نظارت و اجرای ساختمان

رنگ آمیزی دیوار و سقف در دکوراسیون منزل نیز اهمیت دارد.برای داشتن خانه ای دلنشین ترجیحا از رنگ های الهام بخش استفاده کنید.البته انتخاب نوع طراحی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. رنگ های الهام بخش برای دکوراسیون داخلی: سبز آبی، ارغوانی روشن، بژ، آبی نفتی، خاکستری، نباتی، آبی دریایی، یاسی، اسطوخدوسی و نارنجی روشن. برای این که یک بازسازی دکوراسیون داخلی موفق با بیشترین تغییر را داشته باشیم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشیم:

بازسازی آشپزخانه

خانم های ایرانی اکثر اوقات خود را در آشپزخانه می گذرانند آن ها می خواهند آشپزخانه ای رویایی داشته باشند به همین خاطر سهم بزرگی در به چشم آمدن دکوراسیون منزل دارد. برای نوتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می بایست روش های طراحی داخلی مدرن آشپزخانه به کار برد. یکی از این روش ها روش مثلث کار می باشد. (اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال راس های این مثلث هستند) امکان دارد در آشپزخانه های کوچک به صورت خطی اجرا شود! فاصله باید متناسب باشد یعنی نه آن قدر کم که فضا را تنگ کند و نه آن قدر زیاد که رفت و آمد هارا طولانی کند.چون جریان هوا می تواند رطوبت داخل سینک را خشک کند می توان آن را در نزدیکی پنجره قرار داد.

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بنایی جدید برای عید نوروز با بازسازی دکوراسیون داخلی!

بازسازی ویلا یک ضرورت در زندگی است، زیرا به ما کمک می کند از روال عادی خارج شویم و فضای زندگی را تغییر دهیم. اما ممکن است دشوار باشد زیرا به هزینه زیاد و تلاش زیادی نیاز دارد، در اینجا ایده هایی آورده شده است که دکوراسیون منزل را به سرعت و به راحتی تغییر می دهد و نتیجه آن یک دکور فوق العاده و یک ویلای جدید است. پانل های دیواری جدید را می توان در اندازه های مختلف و در گوشه های مختلف اضافه کرد، به عنوان مثال اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، و این نقاشی ها با سبک اتاق مطابقت دارند و رنگ ها با آن مطابقت دارند، این یک مرحله ساده است، اما این اثر می تواند فضای تجدید به فضا را اضافه کند. می توان رنگ دیوارها را در اتاق تغییر داد یا کاغذ دیواری را به سبکی متفاوت و رنگ های مختلف بر روی همه دیوارها یا قسمتهای خاصی از آنها قرار داد تا جلوه ای کاملا متفاوت از ظاهر قدیمی اتاق بگیرد. لازم نیست دیوارها خسته کننده باشند، این یک ایده شگفت انگیز و ساده است، یکی از دیوارهای اتاق را به رنگ دیگری با نقش های مشخص نقاشی کنید، به عنوان مثال راه راه یا حتی روی آن را با نقاشی های آزاد خط بزنید. کودکان می توانند در تزئین این دیوار یا به عنوان مثال یک دیوار یادبود شرکت کنند، بنابراین همه مهمانان و دوستان نشان خود را بر روی این دیوار اضافه می کنند.

در طراحی داخلی جسور باید بود!

همه قطعات نباید با درجه، رنگ و سبک یکسانی مطابقت داشته باشند.کارشناسان دکور رنگ های مختلفی را توصیه می کنند.اگر شخصیت خاصی را برای اتاق نشیمن انتخاب کرده اید، لازم نیست که قطعات کاملاً یکسان باشند، رنگ پرده ها یا میزها می تواند به رنگ دیگری تغییر کند. زیباتر و بزرگتر نورپردازی خوب نکته مهم در ایجاد هرگونه فضای اتاق در فضای دعوت و جذابیت بیشتر است. نورپردازی را در سرتاسر ویلا افزایش دهید تا آنطور که باید زیبا به نظر برسد. با انتخاب قطعات مدرن یا عتیقه برای تجمل بیشتر، نورپردازی را نیز بخشی از دکوراسیون منزل کنید.

اتاق های کوچک در طراحی داخلی و بازسازی خانه

اتاق های کوچک را با رنگ های خاموش رنگ آمیزی کنید تا بزرگتر از آنچه که هستند به نظر برسند. رنگ های آرام در شما منعکس می شوند، همچنین به شما در آرامش، تمرکز و آرامش کمک می کنند. برای روشنایی بیشتر اتاق نشیمن خود از آینه های تزئینی استفاده کنید. آنها را مستقیماً جلوی پنجره ها قرار دهید، زیرا آینه ها به نشان دادن روشنایی بیشتر نور و بزرگتر شدن فضای خانه کمک می کنند.

تنوع در طراحی داخلی

بنایی جدید برای عید نوروز با بازسازی دکوراسیون داخلی!

مبلمان خانه قدیمی خود را با وسایل جدید و گران قیمت ارزان مخلوط کنید. با خیال راحت انواع مختلف پارچه ها را مخلوط کنید، اعم از اینکه روی مبلمان، فرش یا بالش باشد. رنگ ها و پارچه های متنوع گرما و زندگی را به اتاق های خانه شما می آورند. مانند خانه قدیمی مادربزرگ خود، علاوه بر کاربردی بودن برای نگهداری کتابها یا اسباب بازی ها و پتوها، از سبدهای بامبو استفاده کنید تا جلوه ای ظریف و پرنعمت به دکوراسیون منزل خود بیفزاید. این سبدها را می توانید روی میز ناهار خوری، یا روی زمین برای ذخیره روزنامه ها و مجلات قرار دهید.

بهترین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

گروه معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکوطرح با داشتن متخصصین با تجربه و کاردان، و همچنین سال ها تجربه ی کاری موفق در زمینه پروژه های ساخت، بازسازی و دکوراسیون داخلی، توانسته است به برندی معتبر تبدیل شود تا اعتماد شما کارفرمایان عزیز را جلب کرده و نهایت رضایت را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. همچنین با ارائه جز به جز مراحل پروژه های خود، شما را در جریان تک تک نکات قرار داده است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر از شرکت دکوطرح از نمونه کارهای این شرکت در اینستاگرام و پروژه های انجام شده در درون سایت دکوطرح دیدن فرمایید و یا در صورت مشاوره رایگان می توانید با شماره دفتر ۰۲۱۲۶۵۷۰۲۶۴ و یا با شماره های مستقیم ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ و ۰۹۱۲۱۴۷۱۸۴۷ تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید