اصلی ترین مزیت کابینت MDF که شما را برای خرید آن ترغیب می کند تنوع بالای روکش ها و طرح و رنگ های آن می باشد که شما می توانید طرح های مختلفی را در سمپل های رنگ آن مشاهده نمایید و سپس متناسب با هر آشپزخانه ای طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید کابینت جدید برای منزل!

 خرید کابینت آشپزخانه را می توان یکی از مهم ترین تصمیمات برای طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه دانست. کابینت آشپزخانه به کمد یا قفسه ای از جنس چوب، MDF، نئوپان، فلز یا PVC و به نام های کابینت ممبران، کابینت هایگلاس و کابینت انزو گفته می شود، که در آشپزخانه نصب می گردد. کابینت آشپزخانه برای نگهداری ظروف، وسایل آشپزخانه و مواد غذایی که نیاز به نگهداری در یخچال ندارند همچون غلات، برنج، روغن و غیره بکار گرفته می شود. کابینت مهم ترین جزء آشپزخانه بوده که به تنهایی نوع طراحی دکوراسیون آشپزخانه را تعیین می کند. حال در این میان بسته به سلیقه افراد است که کابینت آشپزخانه خود را با طرح کلاسیک یا با طراحی مدرن سفارش دهند. برای خرید کابینت آشپزخانه مهم تر از هر چیزی سلیقه شماست و هر طرح و رنگی که شما بپسندید، ساخته و اجرا می شود. اما برای داشتن کابینتی مدرن، زیبا و چشم نواز در آشپزخانه، می بایست اصول و قواعدی را در انتخاب طرح و رنگ کابینت در نظر بگیرید که امروز گروه گریت کابینت در این نوشته ویژه این اصول را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین خرید کابینت آشپزخانه را داشته باشید.

خرید انواع کابینت آشپزخانه

برای خرید کابینت آشپزخانه در ابتدا لازم است که از انواع کابینت های موجود، جنس آن ها، مزایا و معایب آن ها با خبر شویم. کابینت ها در کل به ۲ نواع چوبی و فلزی تقسیم می شوند که در این میان کابینت های چوبی خود به سه دسته کابینت ممبران، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف تقسیم بندی می شوند. اگر برای خرید کابینت آشپزخانه هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته اید لازم است تا در اینجا به برخی از مزایای کابینت های MDF بپردازیم.

مزایای کابینت  MDF

اصلی ترین مزیت کابینت MDF که شما را برای خرید آن ترغیب می کند تنوع بالای روکش ها و طرح و رنگ های آن می باشد که شما می توانید طرح های مختلفی را در سمپل های رنگ آن مشاهده نمایید و سپس متناسب با هر آشپزخانه ای طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. دیگر مزیت کابینت MDF قابلیت تمیز شوندگی خوب آن می باشد.  مزیت بعدی MDF هزینه پایین تر آن نسبت به انواع چوبی می باشد.

خرید کابینت ممبران برای آشپزخانه

راهنمای خرید کابینت جدید برای منزل!

اگر طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما به صورت کلاسیک می باشد، خرید کابینت ممبران بهترین پیشنهاد برای آشپزخانه شما به عنوان یک کابینت کلاسیک می باشد. چرا که کابینت های ممبران در عین حالی که به صورت پیشرفته ای تولید می شوند، اما دارای طرح های کلاسیک می باشند. کابینت های ممبران به نسبت کابینت های mdf و هایگلاس، دارای قیمت بالاتری می باشند. رنگ های سفید صدفی، کرم و طلایی این کابینت ها دارای طرفدارهای بیشتری بوده که اکثریت مردم این رنگ کابینت ها را برای آشپزخانه خود خریداری می کنند.

چرا کابینت پیش ساخته نخریم؟

کابینت پیش ساخته همانگونه که از اسمش پیداست، به کابینت هایی گفته می شود که از قبل درون کارگاه ها و به صورت انبوه ساخته می شوند. کابینت های پیش ساخته در ابعاد، اندازه ها و رنگ های مشخص ساخته می شوند. تنوع طرح و رنگ در کابینت های پیش ساخته پایین بوده و خریداران کابینت در مقابل تعداد کمی از مدل ها، باید تصمیم گیری کنند. از طرف دیگر قیمت این کابینت ها نسبت به سایرین بسیار کمتر بوده و فرآیند نصب آنها خیلی سریع تر می باشد.

اگر به دنبال دکوراسیونی زیبا و شیک برای آشپزخانه خود هستید، به هیچ وجه خرید کابینت های پیش ساخته را به شما توصیه نمی کنیم، چرا که این نوع کابینت ها از کیفیت و دوام پایین تری نسبت به سایر کابینت ها برخوردار بوده و هرگز برای آشپزخانه شما ساخته نشده اند. از این رو احتمال خالی ماندن گوشه ای از آشپزخانه وجود خواهد داشت که اصلا منظره جالبی برای یک آشپزخانه نمی باشد. از طرف دیگر طرح و رنگ این کابینت ها با سایر قسمت های خانه هماهنگی کامل را نخواهند داشت. دکوراسیون گریت کابینت با ارائه خدمات ساخت کابینت در تهران در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. اگر به دنبال خرید کابینتی ارزان هستید و کیفیت و دوام آن برایتان اهمیتی ندارد و همچنین طراحی دکوراسیون آشپزخانه برایتان مهم نیست، خرید کابینت پیش ساخته می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم از سری کابینت هایی است که توسط دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص و با استفاده از روکش هایی از جنس pvc، هوای مابین  روکش و ورق به طور کامل تخلیه و اصطلاحا کابینت وکیوم می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های CNC, کار بر روی وسایل سخت مانند چوب و فلز و … راحت تر از گذشته شده است. ممبران محصولی جدید حاصل از حکاکی این دستگاه بر روی ام دی اف است. در واقع کلمه ممبران به معنای یک غشا و پوسته می باشد و این نوع کابینت ها از MDF خامی که توسط روکشی از جنس پی وی سی پوشانده شده است، ساخته می شوند.

کابینت ممبران با چه مدل دکوراسیون‌هایی هم‌خوانی دارد؟

برخی از کابینت‌ها به دلیل نوع طرح و رنگشان به هر مدل دکوراسیونی نمی‌آیند. بعضی از کابینت‌ها نیز برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب نبوده و تنها در آشپزخانه‌های وسیع استفاده می‌شوند. کابینت ممبران بر خلاف بسیاری از کابینت‌ها دارای این خصوصیات نبوده و تنوع خوبی در طرح و شکل دارد. این تنوع باعث می‌شود که کابینت ممبران برای تمام دکوراسیون‌ها استفاده شده و با آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد. علاوه بر این، رنگ‌های کابینت ممبران طوری هستند که استفاده از آن در آشپزخانه‌های کوچک مشکلی ایجاد نکرده و کاملا مناسب هستند.

تنوع رنگی کابینت ممبران چقدر است؟

راهنمای خرید کابینت جدید برای منزل!

کابینت‌های ممبران مثل برخی کابینت‌ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار نیستند؛ اما این کابینت دارای چند رنگ زیبا و پرطرفدار است که در اکثر آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود. نکته مهم این‌جاست که استفاده از کابینت‌هایی با رنگ قرمز، سبز یا غیره، تنها برای چند سال قابل استفاده بوده و در نهایت از مد می‌افتد؛ اما رنگ کابینت‌هایی مثل ممبران هیچ وقت از مد نیفتاده و همیشه جذابیت خود را خواهد داشت. رنگ‌های جذاب کابینت ممبران عبارتند از:

· رنگ کرم قهوه‌ای کابینت ممبران

· رنگ قهوه‌ای سوخته کابینت ممبران

· رنگ کرم طلایی کابینت ممبران

· رنگ کرم استخوانی کابینت ممبران

· رنگ صدفی کابینت ممبران

· رنگ سفید کابینت ممبران

در این میان کابینت ممبران با رنگ سفید از بقیه رنگ‌ها پرطرفدارتر بوده و به دلیل هم‌خوانی با انواع دکوراسیون، فروش بیشتری دارد.

گروه دکوراسیون گریت کابینت

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ گریت کابینت همواره با تمرکز بر قیمت تمام شده کابینت و دقت نظر بر ارگونومی کار سعی بر قرار گرفتن در بالاترین کیفیت تولید است به همین دلیل است که شرایط اقتصادی هیچ تاثیری در فروش آن‌ها نداشته است. کارخانه این شرکت در تهران سعادت آباد سرو شرقی پلاک ۳۹ طبقه ۵ واحد ۱۰ می باشد. برای دریافت مشاوره ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید