سال‌ها است که معضل سگ‌های ولگرد در تمامی شهرهای مازندران به یک معضل لاینحل مبدل شده است، معضلی که حداقل منجر به مرگ این کودک ۵ ساله شده است.

سگ هار جان کودک ۵ ساله بابلی را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک کودک ۵ ساله بابلی که طی هفته اخیر در اثر گازگرفتگی یک سگ به بیماری هاری مبتلا شده بود، به‌علت وخامت بیماری، در حالی که در بیمارستانی در ساری در حال درمان بود، دوام نیاورد و فوت کرد.

یک کودک ۵ ساله بابلی که طی هفته اخیر در اثر گازگرفتگی یک سگ به بیماری هاری مبتلا شده بود، به‌علت وخامت بیماری، در حالی که در بیمارستانی در ساری در حال درمان بود، دوام نیاورد و فوت کرد.

بنا بر شنیده‌ها، این کودک که از نعمت والدین محروم بود، مورد تهاجم یک سگ ولگرد در خیابان قرار می‌گیرد و به‌علت بی‌توجهی سرپرستانش و تاخیر در درمان، اوضاع عمومی‌اش وخیم می‌شود.

در ادامه به یکی از بیمارستان‌های بابل منتقل و بستری شده و با وخیم شدن حال این کودک، به بیمارستان بوعلی ساری منتقل می‌شود.

به دلیل اوضاع نامناسب به ناچار در بخش ویژه این بیمارستان بستری و مورد مداوای اولیه قرار می‌گیرد اما متاسفانه شدت بیماری به حدی پیش رفته بود که اقدامات پزشکی صورت گرفته از سوی کادر درمانی نتوانست مفید واقع شود.

عصر امروز این کودک ۵ ساله به‌دلیل وخامت بیماری که متاثر از تاخیر مراجعه به مراکز درمانی عنوان شده است، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جدا از بی‌توجهی سرپرستان این کودک ناکام که منجر به مرگ وی شد و موجب تاثر مردم و کادر درمانی شد، سال‌ها است که معضل سگ‌های ولگرد در تمامی شهرهای مازندران به یک معضل لاینحل مبدل شده است، معضلی که حداقل منجر به مرگ این کودک ۵ ساله شده است.

جا دارد دستگاه‌های متولی نظیر محیط زیست، دامپزشکی، بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، مراجع قضائی و انتظامی به ویژه شهرداری‌های مازندران عزم و اقدام جدی در خصوص جمع‌آوری و ساماندهی تعداد قابل توجه سگ‌های ولگرد در مازندران در پیش گیرند، امری که به دلیل اقدامات جزیره‌ای و مقطعی، مورد گلایه و مطالبه همیشگی مردم استان بوده و هست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید