راننده بنزکامیونی که باچاقو به سمت ماموران پلیس راه حمله کرده بود، به دادسرا معرفی شد .

ماجرای درگیری و چاقو کشی راننده کامیون بنز با ماموران پلیس راه در ساوه / فیلم

به گزارش سلام نو؛ معاون اجتماعی راهور ناجا: تصاویر درگیری دو مامور راهور با راننده کامیون، به خاطر چاقوکشی و حتی قصد زیرگرفتن یک سرباز بوده است.

سرهنگ جهانی گفت: شب گذشته تصاویری در فضای مجازی پخش شد که دو مامور پلیس را متهم می‌کرد که در حال کتک زدن یک راننده خاور بنز هستند.

وی گفت: با بررسی و پیگیری ستاد راهور ناجا مشخص شد این درگیری مربوط به دو ماه گذشته در محور ساوه - همدان بوده است که پلیس به خاطر رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی به کامیون بنز چندین بار اخطار توقف می‌دهد، اما راننده کامیون بی توجه به این موضوع به راه خود ادامه می‌دهد و بازهم مرتکب تخلف می‌شود.سرهنگ جهانی افزود: کامیون بنز در پلیس راه ساوه - همدان متوقف می‌شود و پلیس از وی مدارک می‌خواهد، اما وی از ارائه مدارک خودداری می‌کند و در حین مشاجره سربازی که در مقابل کامیون به نوشتن شماره پلاک مشغول بوده ناگهان حرکت می‌کند و قصد زیر گرفتن سرباز را داشته است.

وی گفت: در همین حال دو افسر پلیس بر روی رکاب سوار می‌شوند که از این کار ممانعت کنند، اما راننده حرکت می‌کند و ۱۳ کیلومتر این دو افسر را با خود در طول مسیر می‌کشاند.

سرهنگ جهانی افزود: بعد از طی مسیر ۱۳ کیلومتری، راننده مجبور به توقف می‌شود که درگیری در این میان ادامه دارد و راننده با پیاده شدن اقدام به چاقوکشی می‌کند و با شی سخت به سر یکی از ماموران ضربه می‌زند که مامور از ناحیه سر دچار مصدومیت می‌شود.

وی گفت: در هر صورت با ورود دیگر ماموران و گشت‌های پلیس، خودروی این راننده متوفف و راننده خاطی به مراجع قضایی معرفی می‌شود و از این موضوع دو ماه می‌گذرد و با توجه به اینکه مامور کتک خورده و آسیب دیده شکایت خود را پس نمی‌گیرد بعد از دو ماه اقدام به پخش این تصویر می‌کنند که شاید مامور مجبور شود از شکایت خود صرفنظر کند.

معاون اجتماعی فرهنگی راهور ناجا گفت: آنچه در نماهنگ مشاهده می‌گردد، مشخص می‌کند که تصویر گیرنده رابطه نزدیکی با راننده خاطی دارد، زیرا قبل از این که اصلا تصویرگیرنده به کامیون برسد در این تصویر می‌گوید ببینید ماموران دارند خانواده این کامیون دار را می‌زنند در صورتی که این تصویر گیرنده هنوز به خودرو نزدیک نشده است و از کجا می‌داند که در داخل این کامیون خانواده‌ای وجود دارد.

وی گفت: به هر صورت این موضوع را پلیس راهور ناجا پیگیر است تا با اشاعه دهنده این نماهنگ نیز برخورد شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید