رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: رشد و تعالی ایمیدرو، نیازمند نگاه جدید به ساختار و زیرمجموعه های آن است.

رشد و تعالی ایمیدرو، نیازمند نگاه جدید به ساختار آن است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه ا... جعفری در نشست با کارکنان معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی این سازمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اعتقاد دارم استراتژی سازمان باید براساس شرایط روز تدوین شود تا بتوان با چشم اندازی نو، اهداف توسعه ای را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: منابع انسانی، مهمترین بخش هر سازمان است و بدون آرامش فکری و انگیزشی کارکنان، توسعه سازمان و دستیابی به اهداف پیش رو با کندی پیش می رود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: این سازمان همه تلاش خود را برای ایجاد همگرایی و همراستایی میان کارکنان، به کار خواهد بست و هر جا نیاز به تغییر ساختارها و اصلاح قانون باشد، اقدام لازم انجام خواهد داد.

نخلک؛ نمونه موفق تغییر نگاه

جعفری به تغییرات حاصل شده در مجتمع سرب نخلک اشاره کرد و گفت: این مجتمع نیز یکی از نمونه های موفق تغییر نگاه مدیریتی به آن است که از یک شرکت با وضعیت نامناسب، به یک شرکت فعال با ۳ خط فرآوری و اشتغال حدود ۴۵۰ نفری و برخوردار از امکانات رفاهی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شرکت فوق، قبل از واگذاری مدیریت به بخش خصوصی، ۶ بار برای راه اندازی به مزایده گذاشته شد و حتی برای تبدیل آن به مرکز گردشگری، از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی مجوز گرفتیم. اما با واگذاری مدیریت و ایجاد فضای تعامل با سرمایه گذار تا رفع کامل چالش های پیش رو، این شرکت فعال شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید