مقامات محلی ایالت «ایلینوی» آمریکا از مرگ ۶ نفر در پی فرو ریختن انبار متعلق به شرکت آمازون در شهر «ادواردزویل» که توسط طوفان و گردباد شدید آسیب دیده بود، خبر دادند.

جان باختن ۶ نفر در پی فرو ریختن انبار شرکت آمازون در آمریکا

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سی بی اس نوشت: طبق اعلام فرماندار ایالت «ایلینوی» در آمریکا، بر اثر فرو ریختن ساختمان یک انبار به دلیل گردباد شدید در این ایالت، ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

انبار مذکور متعلق به شرکت آمازون بود که در شهر «ادواردزویل» در این ایالت قرار داشت. حدود ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بر اثر وقوع گردباد شدید، در آن محبوس شده بودند. روز گذشته نیز فرماندار ایالت «کنتاکی» در این کشور اعلام کرد که در پی وقوع گردباد و طوفان سهمگین، دستکم ۵۰ نفر جان خود را در این ایالت از دست دادند.

وی همچنین افزود که تعداد کل این آمار ممکن است به ۷۵ الی ۱۰۰ نفر هم برسد و از این واقعه به عنوان «یک از سخت ترین شب های تاریخ ایالت کنتاکی» یاد کرد. همچنین وقوع طوفان و گردباد شدید در ایالت های «آرکانسا» و «ایلینوی» نیز دست دست کم ۲ کشته، ۵ زخمی و خسارات متعدد بر جای گذاشت.

طوفان مذکور باعث خسارت شدید به یک مرکز نگهداری سالمندان در شهر «مونت» در ایالت آرکانسا شد که در اثر آن ۲ تن کشته و ۵ نفر زخمی شدند. منابع خبری محلی اعلام کردند که افراد زخمی اقدام به خروج از ساختمان این مرکز نموده اند، اما هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

همچنین قطعی برق ناشی از وقوع گردبادهای شدید در ایالت های کنتاکی و «تنسی» زندگی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر را به شدت مختل کرده است.

این در حالی است که هشدار طوفان زمستانی برای ایالت های شمالی غرب میانه و ایالت های اطراف دریاچه های بزرگ در این کشور، صادر شده است که طی آن برف سنگینی در ایالت های «کلرادو»، «وایومینگ»، «داکوتای جنوبی»، «نبراسکا»، «آیووا»، «مینه سوتا» و «ویسکانسین» خواهد بارید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید