عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این موضوع، از پرداخت ۴۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

خوزستان باید پایلوت و کارگاه توسعه کشور باشد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ ایرانی ادامه داد: با توجه به سهم ناچیز اقتصاد تعاونی از اقتصاد ملی،باید تلاش کرد تا با تهیه نقشه راه و ارتقا حاکمیتی جایگاه بخش تعاون در جهت رسیدن به اهداف متعالی این حوزه تلاش کرد.

ایرانی گفت: همانگونه که قوی ترین معاونت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را جناب آقای دکترعبدالملکی با انتخاب شایسته وبجای جناب آقای مسکنی از نیروهای خلاق،جهادی،اندیشه ورز و موثر در دولت سیزدهم برای معاونت تعاون برگزیدند،بارقه های امید به بخش تعاون دمیده شد.

ایرانی گفت:تامین وتجهیز منابع،افزایش سرمایه،ارتقا جایگاه اداری تعاون،ورود به بازارهای جدیدکسب وکار،بهره گیری از توان بالقوه سرمایه های انسانی بخش تعاون وتقویت فین تکها و تعاونی‌های دانش بنیان می تواند از اولویتها وضروریات بخش تعاون باشد.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۲۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۲۰ میلیارد ریال در استان پرداخت گردیده است.

وی افزود: شعب استان خوزستان در مدت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛ ۱۰۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان استان پرداخت نموده اند.

اقدامات توسعه ای بانک توسعه تعاون هماهنگ با دستگاه های اقتصادی استان

ایرانی در نشست با دکتر فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان و جمعی از فعالین اقتصادی استان گفت: استان به لحاظ مزیت های اقتصادی و از دیدگاه آمایش سرزمین بسیار ممتاز است و بانک توسعه تعاون نیز از فرصت طرح های ملی در جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال بهره جسته است و تداوم این رویکرد نیز حائز اهمیت است.

وی گفت: انعقاد تفاهم همکاری میان بانک توسعه تعاون و استانداری و دستگاه های اقتصادی استان می تواند منجر به هدایت منابع بانکی به سمت تولید شود، کما این که این همکاری ها در طرح های مهم ملی و اشتغال زایی وجود داشته است.

معاون استاندار خوزستان گفت: بیست درصد تولیدات بخش کشاورزی، سی درصد آب های کشور و ۷۵ درصد منابع ارزشمند نفت و گاز کشور در استان خوزستان وجود دارد و چنانچه فعالیت اقتصادی مطابق با مزیت ها گسترش یابد، بهره مناسبی از شکوفایی اقتصادی نصیب مردم استان خواهد گردید.

فولاد اکسین از برندهای مطرح صنعت کشور

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از فولاد اکسین گفت: این شرکت از واحدهای ممتاز صنعت فولاد کشور محسوب می شود و این صنعت نیز از بخش های مهم و پیشران اقتصاد ملی است.

ایرانی گفت: از آنجایی که محصولات شرکت ۴۷ درصد در حوزه نفت و گاز ، ۴۳ درصد در حوزه خودروسازی و همچنین در حوزه ساختمانی ارائه می گرد، خدمات بانک توسعه تعاون به این شرکت و مشتریان به صورت زنجیره ارزش قابل عرضه است.

خدمات همکاران بانک موجب تکریم مشتریان می گردد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه با روسای شعب استان گفت: خدمات بهینه بانکی به واحدهای تولیدی و حمایت از تعاونگران و کارآفرینان و تکریم مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: تعاونگران و فعالین اقتصادی که نقش مهمی در توسعه استان و بخش‌های مختلف اقتصادی خوزستان ایفا می کنند شایسته است مورد حمایت بیشتر دستگاه‌ها و بانک واقع گردند.

گفتنی است در این سفر محمدی مدیر امور شعب و استانها، ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، کرمی مدیر شعب استان خوزستان و بخشا رییس اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشته و از نزدیک در جریان فعالیت ها و وضعیت شعب قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید