۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 55315636

: بخشی از هزینه‌هایی که گردشگران سلامت پرداخت می‌کنند غیر واقعی است که با تدابیر جدید جلوی برخی سودجویی‌های افراد غیر دانشگاهی از این بیماران گرفته می‌شود.

ممنوعیت سفر به مشهد تمام شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط غیر اوجگیری ویروس کرونا محدودیتی برای حضور گردشگران و زائران سلامت در شهر مشهد وجود ندارد و از ابتدای آبان ماه نیز با برداشته شدن ویزای هوایی کشور عراق امکان مراجعه بیشتر بیماران خارجی فراهم شده است.

جواد خوش شکن با اشاره به این که بیشتر گردشگران سلامت را بیماران کشورهای عراقی و افغانستان تشکیل می‌دهند افزود: بیمارستان‌های طالقانی، اکبر، قائم (عج) و امام رضا (ع) از جمله بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هستند که مجوز پذیرش بیماران خارجی را دارند.وی ادامه داد: در شراط غیر اوجگیری ویروسی محدودیتی برای پذیرش بیماران خارجی وجود ندارد، اما در دوران اوجگیری، منفی بودن تست پی. سی. آر بیمار و همراه قبل از ورود به کشور الزامی است و مراقبت از بیمار برای جلوگیری از شیوع بیماری توسط همراهان خارجی انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات درمانی که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیماران گردشگر سلامت داده می‌شود جزء تخصصی‌ترین و به روزترین خدمات درمانی است علاوه براین تعرفه پرداختی خدمات نیز نسبت به برخی کشورهای همرده، تعرفه ارزان قیمتی است.خوش شکن افزود: بخشی از هزینه‌هایی که گردشگران سلامت پرداخت می‌کنند غیر واقعی است که با تدابیر جدید جلوی برخی سودجویی‌های افراد غیر دانشگاهی از این بیماران گرفته می‌شود.وی یادآور شد: ۱۰ بیمارستان غیر دولتی نیز مجوز پذیرش گردشگر سلامت را دارند که باید طبق تعرفه‌های تعیین شده از بیماران هزینه دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید