زن جوان در حال خاموش کردن شمع های روی کیک بود که ناگهان موهایش در مقابل پسرش غرق شعله های آتش شد.

آتش گرفتن وحشتناک موی زن جوان هنگام فوت کردن شمع کیک تولدش / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه آتش گرفتن موهای یک زن جوان در هنگام مراسم جشن تولدش را به تصویر می‌کشد. «آنا آسترهاوس» به همراه پسر ۷ ساله اش «هانتر» در حال خاموش کردن شمع‌های کیک بودند که ناگهان او دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط یکی از حاضران در این جشن تولد تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که خانم آنا در کنار پسرش نشسته و آماده خاموش کردن شمع‌های روی کیک هستند دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که دوستان آنا سرود جشن تولد را می‌خوانند او سرش را به سمت جلو خم کرده و شمع‌ها را فوت می‌کند. در همین لحظه ناگهان موهای این زن جوان غرق شعله‌های آتش می‌شود. در این ویدئو صدای تعدادی از کودکان که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده پسر آنا و چند کودک دیگر که در جشن تولد حضور داشتند رخ داد.

بلافاصله همسر این زن وارد عمل شده و موفق شد تا آتش را خاموش کند. این زن و فرزندش در این حادثه دچار جراحت جسمی نشدند. آنا با وحشتناک خواندن این آتش سوزی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت که برای یک لحظه تمام زندگی اش در مقابل چشمانش قرار گرفت. با این حال او خوشحال بود که در این حادثه به وی و فرزندش آسیب جدی وارد نشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید