گران‌ترین فایل‌های آگهی شده در یک هفته اخیر مربوط به ۲ مورد است که یک واحد ۷۵۰ متری در الهیه با ۵ سال عمر بنا و همچنین یک پنت هاوس ۸۰۰متری و عمر ۵ ساله را در ولنجک می‌توان با ۳۰ میلیارد تومان به صورت کامل برای یک سال رهن کرد.

رهن این آپارتمان در تهران ۳۰ میلیارد تومان است!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رهن کامل خانه در روزگاری که حقوق‌ کارگران و کارمندان کفاف هزینه‌های ماهانه را نمی‌دهد؛ گزینه مناسبی در مقابل پرداخت ماهانه چند میلیون تومان محسوب می‌شود.

البته تحت تاثیر جهش قیمت مسکن در سال‌های اخیر، میزان رهن و اجاره مسکن به ویژه در کلانشهرها افزایش چشمگیری داشته و سبب شده تا مالکان برای آپارتمان‌های کوچک متراژ هم چند صد میلیون تومان رهن در نظر بگیرند که به همین دلیل شرایط برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه هر روز بدتر می‌شود.

در مقابل در پایتخت کسانی هستند که قادرند چند میلیارد تومان بابت رهن خانه‌های لوکس بپردازند که این شرایط نشان‌دهنده فاصله و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه است.

نگاهی به فایل‌های رهن کامل این‌گونه واحدهای مسکونی موجب حیرت بیشتر افراد جامعه و کسانی که حتی نمی‌توانند چند صد میلیون تومان برای خرید خانه‌های طرح مسکن دولتی بپردازند،  می‌شود.

گران‌ترین فایل‌های آگهی شده در یک هفته اخیر مربوط به ۲ مورد است که یک واحد ۷۵۰ متری در الهیه با ۵ سال عمر بنا و همچنین یک پنت هاوس ۸۰۰متری و عمر ۵ ساله را در ولنجک  می‌توان با ۳۰ میلیارد تومان به صورت کامل برای یک سال رهن کرد.

در جایگاه بعدی پنت هاوس ۶۵۰ متری نوساز در خیابان فرشته قرار دارد که با ۲۵ میلیارد تومان رهن داده می‌شود.

پس از آن یک آپارتمان ۳۸۰ متری در کاشانک قرار دارد که با ۱۲ میلیارد تومان برای رهن کامل آگهی شده است و یک واحد ۱۱۵ متری ، ۶ ساله هم در ولنجک با ۱۱ میلیارد تومان رهن داده می‌شود.

ارزان‌ترین فایل‌های رهن کامل املاک لاکچری در محدوده قیمتی از۵ تا کمتر از ۱۰ میلیارد تومان قرار دارند و  در محله‌هایی مانند الهیه، سعادت آباد، نیاوران، اقدسیه، کامرانیه، جردن، پاسداران، دروس و ... یافت می‌شوند. / خبرآنلاین

محدوده

متراژ

سن بنا

میزان رهن

نیاوران

۳۰۰متر

نوساز

۶.۵ میلیارد

الهیه

۲۰۰متر

نوساز

۶ میلیارد

ولنجک

۱۱۵متر

۶ سال

۱۱ میلیارد

سعادت آباد

۳۰۰متر

نوساز

۶ میلیارد

الهیه

۷۵۰ متر

۵ سال

۳۰ میلیارد

اقدسیه

۲۰۰متر

۲ سال

۵ میلیارد

کامرانیه

۵۰۰متر

۳ سال

۷ میلیارد

جردن

۲۴۰متر

۴ سال

۵.۵ میلیارد

فرشته،

۶۵۰ متر پنت هاوس

نوساز

۲۵ میلیارد

پاسداران

۲۸۰متر

نوساز

۵ میلیارد

دروس

۳۰۰متر

نوساز

۵ میلیارد

ولنجک

۸۰۰متر پنت هاوس

۵ سال

۳۰ میلیارد

کاشانک

۳۸۰متر

۱ سال

۱۲ میلیارد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید