ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود که به ترکیه ماجرت کرد و حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد می کند، تصویر زیر را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس قدیمی از ریحانه پارسا در ۱۷ سالگی و پیش از حواشی

ریحانه پارسا عکس جدیدی از ۱۷ سالگی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

ریحانه پارسا

عکس جنجالی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اخیرا پست جدیدی از خود را منتشر کرد که در آن به روش جدیدی برهنه شد و خود را به نمایش گذاشت.

ریحانه پارسا

استوری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

ریحانه پارسا

بازگشت دوباره ریحانه پارسا به سینمای ایران

این روزها با اکران فیلم سینمایی گشت ۳ که ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران بازی کرده بود حاشیه های او دوباره زنده شده اند و مردم او را در سینمای ایران می بینند. داستان حاشیه های فیلم گشت سه چه بود ؟ ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران در فیلم پر فروش گشت ارشاد ٣ بازی کرده بود که پیشبینی می شد با اکرانش رکورد فروش سال اخیر را جابه جا کند ولی با مهاجرت و برهنه شدن خود باعث توقیف این فیلم شده است. مسئولان این فیلم در حال رایزنی با مقامات برای مجوز اکران آن هستند و به نظر می رسد احتمال دارد این فیلم به زودی اکران شود. سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می کند که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی خبر داده بود که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار دارد. بر اساس این خبر؛ خبرگزاری های هنری از قول شایسته نقل کرده بودند که «قرار است جلسه ای در تهران تشکیل تا مشخص شود با توجه به بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد ٣»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟» پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به نظر می رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی «گشت ارشاد» مشخص شده است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و حرف های عجیبش

مدتی است که او فاز جدید گرفته و حرف های عجیب و غریبی می زند که خود را شخصی پیچیده نشان دهد. ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی مهاجرت کرده از ایران همیشه به نیروی مخفی که به او کمک می کند و حواسش به او هست صحبت می کند ولی هیچوقت صراحتا نگفته که منظورش خداوند است. اراده همان فرستنده از سوی اوست،اراده بر خود همان سخن اوست... ریحانه پارسا از خانواده اش خیلی دلتنگ برادر کوچکش است و همیشه ابراز دلتنگی شدید برای او می کند ولی ظاهرا خانواده اش تمایلی برای پیوستن به او در ترکیه ندارند. ریحانه پارسا اخیرا اعلام کرده که از رفتن به این راه پشیمان است و به آخر خط رسیده و امیدی به زندگی ندارد. شاید یکی از دلایل اصلی این صحبت ها شکست در جذب فالوور و کسب درآمد از ایرانی هاست. او می گوید که دیگر امیدی به زندگی ندارد و باخته است و به آرزوهایی که داشته نتوانسته برسد. البته او ابتدای لایو اینستاگرامی خود به نقد حرکت هنرستان سوره و تعطیل کردن برخی رشته های نمایشی برای دختران پرداخت و دوباره اتهاماتی را به کارگردان مشهور و جنجالی زد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید