دیگر لازم نیست برای از بین بردن زگیل کوچک به پزشک مراجعه کنید!

روش‌های موثر خانگی برای از بین بردن زگیل‌های سمج

با این روش می‌توانید زگیل‌های کوچک را بدون درد از بین ببرید

شاید باور نکنید ولی از بین بردن زگیل واقعا می‌تواند آسان باشد!

اکثر مردم احتمالا قبلا در مقطعی دچار زگیل شده‌اند. زگیل‌ها توسط یک ویروس ایجاد می‌شوند و بیشتر روی دست‌ها و پاها ظاهر می‌شوند، اما می‌توانند در قسمت‌های مختلف نیز ایجاد شوند. اگرچه آنها در واقع بی‌گناه هستند و بیشتر آنها پس از مدتی خودشان ناپدید می‌شوند، اما می‌توانند آزاردهنده باشند. اکثر مردم به پزشک خود اجازه می‌دهند زگیل‌های آن‌ها را بردارد، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید به راحتی آن‌ها را هم به تنهایی از بین ببرید؟ ترفندی وجود دارد که گفته می‌شود به شما کمک می‌کند تا کاملا بدون درد و در کمترین زمان از شر زگیل خلاص شوید.

دیگر لازم نیست برای از بین بردن زگیل کوچک به پزشک مراجعه کنید!

زگیل‌های کوچک

زگیل می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اگرچه آنها معمولا خودشان و برای اکثر مردم در عرض یک سال ناپدید می‌شوند، قطعا می‌توانند شما را آزار دهند. برای مثال زمانی که در زیر پای شما قرار می‌گیرند و دائما مجبور هستید روی آنها راه بروید، می‌توانند به شدت دردناک باشند. به علاوه، زگیل‌ها خیلی زیبا به نظر نمی‌رسند و در برخی افراد وقتی در نقطه‌ای قابل مشاهده برای اطرافیان هستند، از آنها خجالت می‌کشند. خوشبختانه، یک ترفند ساده وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا از شر زگیل به طور کامل بدون درد خلاص شوید.

برای خواندن همه چیز در مورد این ترفند مفید به خواندن ادانه دهید.

بدون درد زگیل را از بین ببرید

برداشتن یک زگیل کوچک بدون احساس درد بسیار آسان است. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید یک تکه چسب نواری کوچک، مقداری آب و یک سنگ پا است. به این صورت عمل کنید: نوار چسب را بردارید و روی زگیل بچسبانید. اطمینان حاصل کنید که به درستی پوشانده شده است، با حدود ۱ سانتی متر در هر طرف آن. حالا باید نوار چسب را به مدت شش روز بدون دست زدن به آن رها کنید. پس از شش روز، می‌توانید نوار چسب را بردارید. یک کاسه با آب گرم بردارید و زگیل را حدود ۵ دقیقه در آن خیس کنید. بعد، سنگ پا را بیرون بیاورید و از آن برای تمیز کردن زگیل استفاده کنید. از آنجایی که آب از قبل پوست را خیس کرده است، می‌توانید به راحتی زگیل را بدون اینکه آسیبی ببیند پاک کنید. چنین ترفند ساده‌ای!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید