کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ طی دو هفته گذشته رکورد افزایش قیمت را شکست و با با افزایش ۱۰میلیون تومانی به ترتیب ۱۹۹ و ۱۹۰میلیون تومان قیمت خورد.

افزایش ۶ا لی ۱۱ میلیون تومانی قیمت کوییک در بازار! / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

پس از اعلام افزایش ۱۸درصدی قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا، خودروهای کوییک با افزایش قیمت ۶الی ۱۱میلیون تومانی روانه بازار شد.

مشاهدات اقتصادآنلاین نشان می‌دهد که در بازار امروز خودرو (۱۸آذرماه)، قیمت کوییک صفر (دنده‌ای با رینگ فولادی) مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ با افزایش ۶میلیون تومانی به ترتیب به حوالی ۱۸۵ و۱۹۵میلیون تومان رسیده است. این دو مدل خودرو طی دو هفته گذشته ۱۰میلیون تومان گران شده است.

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ طی دو هفته گذشته رکورد افزایش قیمت را شکست و با با افزایش ۱۰میلیون تومانی به ترتیب ۱۹۹ و ۱۹۰میلیون تومان قیمت خورد. کوییک دنده‌ای R مدل ۹۹ طی دو هفته اخیر ۲۴میلیون تومان گران شده است. همچنین کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۰ افزایش ۱۳میلیون تومانی را ثبت کرده است.

قیمت کوییک صفر اتوماتیک پلاس‌ مدل ۹۹ نیز۸میلیون تومان گران شد و به ۲۶۳میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۱۳میلیون تومانی این خودرو طی ۲هفته گذشته است.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس‌ مدل ۱۴۰۰ نیز ۷میلیون تومان بالا رفت و به ۲۷۲ میلیون تومان رسید. این خودرو نیز طی دو هفته گذشته ۹میلیون تومان گران شده است.

قیمت بازار انواع خودرو کوییک (آذرماه)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
کوییک اتوماتیک پلاس‌ ۱۳۹۹ صفر ۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰  
کوییک اتوماتیک پلاس‌ ۱۴۰۰ صفر ۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰ 
کوییک دنده ای‌ با رینگ فولادی ۱۳۹۹ صفر ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰   
کوییک دنده ای‌ با رینگ فولادی ۱۴۰۰ صفر ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ 
کوییک دنده ای R‌ ۱۴۰۰ صفر ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای R‌ ۱۳۹۹ صفر ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰  
منبع: باما

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید