پاریس را به نام شهر عاشقانه‌ها می‌شناسند. شهری که با معماری آرت‌نوو، کافه‌های رنگارنگ و پیاده‌روی در امتداد رود سن معنی پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید یک سفر عاشقانه و فراموش‌نشدنی داشته باشید، پاریس شهر شما است.

هتل های رمانتیک پاریس مخصوص زوج‌ها

در این مطلب با شما درباره هتل های رمانتیک پاریس صحبت خواهیم کرد. اگر دنبال یک اقامت خوب و روح‌نواز هستید، هفت مورد از بهترین هتل های پاریس را بخوانید و شاید ترغیب شدید تا بلیط هواپیما بخرید و به پاریس سفر کنید.

هتل های پاریس

اگر کمی، فقط کمی اهل سفر به خارج از کشور باشید، بدون شک پاریس جایی است که همیشه دلتان می‌خواهد ببینید. این شهر آن‌قدر مشهور است که نزدیک به ۴۰ میلیون مسافر به دیدن آن رفته‌اند. پایتخت رؤیایی فرانسه که از هر گوشه و کنارش می‌توان جذابیتی بی‌نظیر و حیرت‌انگیز پیدا کرد. شهرت و معروفیت پاریس به حدی است که همه ما حتی شده یک یا دو جای بسیار معروف از آن را می‌شناسیم؛ از برج ایفل و خیابان شانزلیزه گرفته تا موزه لوور که حسابی شناخته شده است. پس اگر روزی مسافر این شهر باشید، درهرصورت خیالتان از جاهای دیدنی و جاذبه‌هایی که باید در آن ببینید راحت خواهد بود اما برای اقامت کجا باید رفت؟ اگر سؤال‌هایی درباره رزرو بلیط یا رزرو هتل دارید می‌توانید سری به سایت فلایتیو بزنید و نگاهی به رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل در پاریس بیندازید. بااین‌حال، ما چند مورد از هتل های رمانتیک پاریس را به شما معرفی می‌کنیم تا کار انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

هتل لو بریستول (Le Bristol)

لو بریستول زمانی که برای اولین‌بار در سال ۱۹۲۵ افتتاح شد، یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی بود که خانواده سلطنتی هالیوود سراغ آن می‌رفتند. بعد از سال‌ها فعالیت این هتل هم هنوز جزء بهترین‌ها است اما دیگر خوبی‌های آن به معماری و طراحی داخلی آن خلاصه نمی‌شود. بلکه خدمات، رستوران هتل، اسپا و فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی که داخل هتل یا در محوطه هتل هستند باعث شده تا هم‌چنان درجه یک باشد. می‌توانید روزهای بهاری سفر خود را در باغ هتل قدم بزنید و از دیدن گل‌ها و درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده این باغ، سرشار از حس خوب شوید.

هتل شانگری لا پاریس (Shangri-La Hotel Paris)

هتل تاریخی شانگری لا پاریس، یک عمارت آهکی باشکوه متعلق به ۱۸۹۶ است. این هتل به‌خاطر فضاهای طراحی‌شده پیر - ایو روشون و چشم‌اندازهای زیبای برج ایفل شهرت دارد. نور طبیعی جذابی که به اتاق‌های مجلل هتل سرازیر می‌شود، مناظر عالی از رود سن، نوتردام، کاخ بزرگ و برج، جزء بی‌نظیرترین چشم‌اندازهایی است که از پنجره اتاق این هتل خواهید دید. انگار که همه چیز شبیه یک رؤیاست! پس از صرف چای بعدازظهر در La ۸ Iéna، پیشنهاد می کنیم غروب بی‌نظیر آفتاب را از تراس اتاق خود ببینید. می‌توانید حتی به اسپا و آبگرم زیرزمینی هتل هم بروید یا از ماساژ کاریتا لذت ببرید.

هتل های رمانتیک پاریس مخصوص زوج‌ها

هتل مزون سوکت (Maison Souquet)

پاریس یکی از برترین مقاصد کریسمس است و هتل مزون سوکت در میدان پیگال پاریس قرار گرفته است. هتلی پنج‌ستاره که ظاهر آن توسط طراح ژاک گارسیا ساخته شده و فضایی بی‌نظیر و فوق‌العاده دارد. ۲۰ اتاق مهمان در این هتل وجود دارد که هرکدام از آن‌ها به نام یک شخص معروف نام‌گذاری شده است. طراحی همه این اتاق‌ها با رنگ‌های تیره و شیکی انجام شده است و وسایل بسیار شکیل و مجللی در اتاق‌های آن قرار گرفته‌اند. یک بار کتابخانه مانند دارای شومینه و دیوارهای چوبی خاص در این هتل جلب‌توجه می‌کند. همچنین یک گلخانه با سقف شیشه‌ای و ده‌ها آینه هم در این هتل به چشم می‌خورد. بیشتر اتاق‌ها و فضای نشیمن و مهمان هتل با نقاشی‌های رنگ روغن قرن ۱۹ تزئین شده و حال و هوایی متفاوت و خاص ایجاد کرده است.

هتل لو رویال مونسو رافلز (Le Royal Monceau Raffles)

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما خارجی بخرید و یک اقامت رؤیایی در هتل های پاریس داشته باشید، این هتل جای شماست. پس از گذاشتن کیف‌ها و وسایل‌تان در یکی از ۱۴۹ اتاقش که با حمام‌های آینه‌کاری شده و آثار هنری روی دیوارهای‌شان تزیین شده‌اند، به محوطه داخلی هتل برگردید. در محوطه داخلی هتل می‌توانید حتی آثاری از هنرمندان مختلفی مثل سیمون چاپوت و لوسین هروه را هم پیدا کنید. اگر دوست داشتید؛ از راهنمای هنری حاضر در هتل درباره هر اثری که برایتان جالب بود، سؤال کنید. علاوه بر این، می‌توانید در گالری‌ها یا استودیوهای اطراف هتل هم گشتی بزنید.

هتل سنت جیمز پاریس (Saint James Paris)

این هتل را به‌عنوان یک هتل رمانتیک به سبک روستایی می‌شناسند. اینکه این هتل در قلب پاریس قرار دارد، برگ برنده سنت جیمز است. طراحی داخل هتل ترکیبی عجیب از سبک‌های تزئینی است، از کاغذ دیواری تارتان و فرش‌های پلنگی گرفته تا راه‌پله‌های بزرگ سیاه‌وسفید که با بادکنک‌های مختلف پوشانده شده‌اند! مهمانان در این هتل می‌توانند از اسپا، کتابخانه، رستوران میشلین و فضای سبز و جذاب آن استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل های رمانتیک پاریس مخصوص زوج‌ها

لی موریس (Le Meurice)

لی موریس هم یکی دیگر از هتل های رمانتیک پاریس است. هتلی که در مرکز شهر قرار گرفته است و تنها ۶۰۰ متر با موزه لوور فاصله دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای اروپایی و بین‌المللی طبخ می‌شود. تمام اتاق‌ها امکانات بی‌نظیری دارند و برای یک اقامت راحت و بی‌دغدغه پیشنهاد بسیار خوبی است.

هتل لا رزرو (La Reserve Paris)

این هتل در سال ۱۸۵۴ و برای دوک مورنی، برادر ناتنی ناپلئون سوم ساخته شده است. ظاهری بسیار کلاسیک و درعین‌حال سلطنتی دارد. طراحی داخلی این هتل هم مثل هر شش هتل قبلی بسیار خاص است و با آینه‌ها و لوازم آنتیک پر شده. هتل در مکانی دور از شلوغی شهر واقع شده اما درعین‌حال می‌توانید از دسترسی خوب آن به دیگر مکان‌های دیدنی، استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید