با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان های احتمالی اختفای وی توسط پلیس شناسایی و در حین خروج از استان، در محورهای مواصلاتی شهرستان دره شهر دستگیر شد.

پسر ایلامی پدرش را با اسلحه شکاری کشت!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان، گفت: جوان ۳۵ساله بدره ای، که با اسلحه شکاری پدرش را به قتل رسانده بود، یک ساعت پس از جنایت دستگیر شد.

سردار «دلاور القاصی مهر»  اظهار  کرد: در جریان درگیری خانوادگی صبح امروز در  روستای زرانگوش شهرستان بدره و قتل پدر به دست پسرش ،بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و دستگیری قاتل در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان بدره  در محل و بررسی موضوع ،مشخص شد پسر ۳۵ ساله به علت داشتن اعتیاد به مواد مخدر و اختلافات خانوادگی ، با اسلحه شکاری پدر خودر را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان های احتمالی اختفای وی توسط پلیس شناسایی و  در حین خروج از استان، در محورهای مواصلاتی شهرستان دره شهر دستگیر شد.

القاصی مهر با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکار به همراه ۲ عدد فشنگ کشف شد ، گفت: متهم به پلیس آگاهی انتقال و پس از بازجویی های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل پدرش را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید