امروز در نقطه بسیار حساسی ایستادیم و نگاه بسیاری از مسلمانان و آزادیخواهان دنیا و همه کسانی که از ظلم و جور صهیونیست ها در عذاب هستند به این نقطه الهام بخش است.

بزرگترین آرزوی شهید حاج قاسم سلیمانی چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی ۲ سالی که از شهادت حاج قاسم می گذرد، همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از منطقه غرب آسیا تحقق پیدا کرده است.

سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: بخشی از هدف حاج قاسم که فرار آمریکایی ها از افغانستان بود، اتفاق افتاده و اخراج آمریکایی ها از عراق نیز در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد:این اخراج و فرار با ذلت و خواری رخ داده که ناشی از هراس از تلفات و ضایع شدن بیشتر است که استراتژی خودشان را پس از ۲۰ سال رها کردند و رفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در نقطه بسیار حساسی ایستادیم و نگاه بسیاری از مسلمانان و آزادیخواهان دنیا و همه کسانی که از ظلم و جور صهیونیست ها در عذاب هستند به این نقطه الهام بخش است.

وی ادامه داد: رفتار و میراث حاج قاسم که جبهه مقاومت است، امروز کار خود را با سرعت و توفنده ادامه می دهد.

سردار شریف اظهار داشت: بزرگترین آرزوی حاج قاسم کم کردن شر آمریکایی ها از منطقه بود، زیرا آنها اصلی‌ترین حامی صهیونیست ها هستند.

وی افزود: شما مطمئن باشید آمریکایی ها که از این منطقه اخراج شوند، رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد بود و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود یعنی آزادی قبله اول مسلمین می رسند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: قطعا یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزم خود را برای تحقق پیش بینی حاج قاسم، نابودی اسرائیل و آزادی قدس جزم‌تر کرده و مطمئنا این اتفاق رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم با خدا معامله کرد و سرباز پاکباخته ولایت و اهل‌بیت بود و خداوند به او عزت داد؛ حاج قاسم به ملت ایران و امت اسلامی عزت داد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: بچه های لشکر ۴۱ ثارالله و مردم کرمان از این موهبت برخوردارند که امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و آبرو و عزت مسلمانان شده است.

سردار شریف اطهار کرد: امیدواریم وظیفه میزبانی زائران حاج قاسم را بخوبی داشته باشیم و همراه همه مردم مسلمان بزرگداشت خوبی برای دومین سالگرد ایشان برگزار کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید