۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 55315000

لایت فارکس در سال ۲۰۰۵، به عنوان بستری برای تسهیل تجارت جهانی مالی آنلاین و کارگزار چند دارایی تاسیس گردید.

لایت فارکس (Lite forex)

این بازار با سابقه ای بالغ بر ۱۶ سال، به یک بستر مناسب برای تجارت سرمایه‌گذارانی از سراسر جهان تبدیل شده است. لایت فارکس کارگزاری جهانی است که دفتر مرکزی آن در جزایر مارشال واقع شده است. این کارگزاری به عنوان یک بروکر پیشرو، معامله گران را در سراسر جهان برای انجام مبادلات مالی در یک بستر گرد هم می آورد. امروزه کارگزار لایت فارکس در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر بر اساس شاخص World Finance قرار گرفته است. مشتریان لایت فارکس می توانند با استفاده از این بروکر به محبوب ترین پلتفرم معاملاتی MetaTrader ۴ و پلتفرم پیشرفته MetaTrader ۵ دسترسی داشته باشند.

قابلیت های این بروکر در خدمات دهی به مشتریان خود، آن را به یکی از بهترین بروکر فارکس و پرکاربرد تبدیل کرده است. معاملات در لایت فارکس در سطح تکنولوژی پیشرفته ECN انجام می گیرد. پلتفرم این کارگزاری قابل نصب و اجرا روی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و  iOSاست. همچنین پلتفرم معاملاتی سیریکس (Sirix)، پیشرفته ترین سیستم معاملاتی با قابلیت نصب روی موبایل است که کاربران می توانند با دانلود آن، از گزینه تجارت اجتماعی در بستر لایت فارکس استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت، معامله گران قادر خواهند بود از تجارب و دانش اساتید متخصص در سراسر جهان بهره مند شده و تصمیمات معاملاتی خود را با اطمینان خاطر اتخاذ کنند.

حداقل سپرده اولیه برای فعالیت در لایت فارکس ۱۰ دلار در نظر گرفته شده است. حداکثر اهرم معاملاتی در لایت فارکس نیز ۱ در ۱۰۰۰ است. این شرایط برای فعالیت افراد مبتدی و تازه کار می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا زمینه کسب تجربه تجارتی بدون ریسک را برای آنها فراهم می آورد. لایت فارکس همچنین حساب آزمایشی رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشتریان در لایت فارکس می توانند در بیش از ۵۰ سیستم پرداخت سپرده گذاری کنند. Skrill  WebMoney، حواله های بانکی یا سپرده های مستقیم از طریق VISA و MasterCard از محبوب ترین این سیستم های پرداختی هستند.

مشتریان در لایت فارکس با هیچ محدودیتی برای برداشت پول خود مواجه نیستند. پردازش خودکار درخواست های پرداخت که شرکت اخیرا راه اندازی کرده است، روند برداشت وجه را سرعت بخشیده و زمان انتظار مشتریان را به حداقل رسانده است. بنابراین برداشت خودکار در کمترین زمان و به صورت نامحدود انجام می گیرد. همچنین لایت فارکس یکی از کارگزاران فارکس اسلامی محسوب می شود که انواع حساب های اسلامی در آن تحت پوشش قرار گرفته اند.

در لایت فارکس برای خدمات رسانی بهتر و رفاه حال مشتریان، کمک فنی ۲۴ ساعته در ۵ روز هفته در نظر گرفته شده است. امکان دریافت مشاوره های مالی در این بروکر، با استفاده از سیستم پنجره واحد (single window) در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بروکر لایت فارکس برای حفظ حریم شخصی و تامین امنیت اطلاعات معامله گران خود تمهیداتی اندیشه است تا اطلاعات شخصی کاربران را در نهایت امنیت نگهداری کند. این امکان از طریق پروتکل رمزنگاری داده های HTTPS (پروتکل انتقال ابر متن امن) فراهم شده که انتقال ایمن داده ها را در نمایه های شخصی میان سرور و مشتری تضمین می کند.

تجارت با لایت فارکس چه مزیت هایی دارد؟

· این بازار براساس پروتکل بازارهای ابزار مالی (MIFID) تنظیم شده است

· از حساب آزمایشی یا دمو برخوردار است

· تنها با یک دلار واریزی می توانید در لایت فارکس فعالیت خود را آغاز کنید.

· امکان استفاده از ترفند کاهش اسپرد و کمیسیون در آن وجود دارد

· از تکنولوژی ECN پشتیبانی می کند.

· دارای حساب های مالی متعددی است

· امنیت اطلاعات شخصی کاربران در لایت فارکس به خوبی تامین می شود.

آشنایی با انواع حساب های بروکر لایت فارکس

بروکر لایت فارکس در راستای تامین رضایت حداکثری مشتریان خود و دادن حق انتخاب به آنها، حساب های متعددی را تحت پوشش قرار داده است. مشتریان می توانند پس از طی مراحل ثبت نام اولیه و انجام احراز هویت، هر کدام از حساب های مورد نظر خود را برای افتتاح حساب و سپرده گذاری انتخاب نمایند. در لایت فارکس هر کدام از حساب ها دارای مزایا و شرایط ویژه خود هستند که کاربران می توانند متناسب با نیاز خود، حساب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

حساب سنت

پشتیبانی از حساب سنت را می توان یکی از مزیت های بروکر لایت فارکس برشمرد. زیرا مشتریان می توانند با استفاده از این نوع حساب تنها با ۱ دلار اقدام به بازگشایی حساب معاملاتی خود کنند. با این حال، مقدار مناسب برای شارژ و آغاز تبادلات مالی در این حساب، از سوی کارگزاری ۵۰ دلار تعیین شده است. این حساب به دلیل برخورداری از این ویژگی می تواند یک گزینه مناسب برای آغاز فعالیت مالی معامله گران مبتدی و افرادی که خیلی ریسک پذیر نیستند، باشد.

حساب سنت در واقع حسابی با یک صدم واحد پول اصلی است؛ یعنی شما با شارژ ۱۰ دلار روی یک حساب هزار سنتی می توانید برای انجام معامله اقدام کنید. اهرم معاملاتی در این حساب، ۱:۱۰۰۰ و حداقل حجم معامله برای این حساب ۰.۰۱ لات در نظر گرفته شده است و شروع اسپردهای جفت ارزها از ۳ پیپ است.

حساب کلاسیک

حساب کلاسیک یکی از حساب های محبوب در بروکر لایت فارکس است که افتتاح حساب در آن نیازمند حداقل ۱۰۰ دلار سپرده گذاری است. اهرم معاملاتی تعیین شده برای این حساب، ۱:۵۰۰ است و حجم معاملات آن از ۰.۰۱ الی ۱۰۰ لات در نوسان است. میزان اسپردهای جفت ارزها ثابت بوده و شروع معاملات از ۲ پیپ است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در آلپاری

حساب ECN

حساب ECN به عنوان برترین و کارآمدترین حساب این بروکر شناخته می شود که اغلب معامله گران و تریدرهای حرفه ای در آن به فعالیت می پردازند. کاربران برای آغاز فعالیت خود در این حساب، بایستی حداقل مبلغ ۵۰۰ دلار به آن اختصاص دهند و ضریب اهرمی در نظر گرفته شده برای این حساب، ۱:۴۰۰ ECN تعیین شده است. معاملات از ۰.۱ شروع و میزان اسپرد نیز شناور است. معامله گران در حساب ECN، معاملات خود را در اتصال واقعی با بازارهای جهانی انجام می دهند. برخلاف حساب های دیگر که در یک محیط بازسازی شده صورت می پذیرند.

این حساب در مقایسه با حساب های دیگر دارای مزیت هایی است از جمله اینکه معاملات در آن با شفافیت کامل انجام می گیرند. به این معنی که شما در هنگام معامله کمتر با خطای تغییر قیمت یا اصطلاحا ریکوت مواجه می شوید. همچنین معامله گران در این حساب می توانند بدون هیچ محدودیتی معامله های همزمان انجام دهند. بنابراین حساب ECN، هم می تواند یک بستر تجاری مناسب برای معامله گران حرفه ای و اسکالپرها باشد و هم یک گزینه مناسب برای معامله گرانی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند. همچنین گفتنی است که در این نوع حساب به سرمایه های راکد و غیرفعال، سالانه ۵/۷ درصد سود تعلق می گیرد.

لایت فارکس دمو

لایت فارکس دمو یا آزمایشی یک حساب آموزشی است که معامله گران می توانند با فعالیت آزمایشی در آن، برای معامله در محیط واقعی و با پول واقعی آموزش ها و تجارب لازم را کسب نمایند. کاربران لایت فارکس در راستای افزایش مهارت های تجاری و اصلاح استراتژی های معاملاتی خود و یا به منظور آزمایش Experts-Advisers در شرایط واقعی بازار، حساب آزمایشی خود را مورد استفاده قرار می دهند. پول تزریق شده به حساب آزمایشی یک سرمایه گذاری مجازی محسوب می شود. این حساب ها را می توانید از طریق نمایه شخصی در کمتر از ۱ دقیقه افتتاح کنید و سپس با فعالیت در آن، بر سیستم عامل های Meta Trader تسلط یافته و با کسب تجربه تجاری مورد نیاز در یک حساب آزمایشی، بدون هراس از خطر از دست دادن سرمایه به فعالیت خود در محیط تجاری واقعی به فعالیت بپردازید.

ثبت نام و احراز هویت در بروکر لایت فارکس چگونه است؟

کاربران برای شروع فعالیت خود در این بروکر و انجام معاملات در بستر آن، بایستی به عضویت این پلتفرم دربیایند. عضویت در این بروکر مستلزم گذراندن مراحل ثبت نام و احراز هویت مطابق با ضوابط پیش بینی شده در سایت است. برای ثبت نام بایستی به سایت لایت فارکس مراجعه نموده و به قسمت ثبت نام آن رفته و فیلدهای در نظر گرفته شده را تکمیل نمایید. پس از ورود به قسمت مورد نظر، اطلاعات هویتی و آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در قسمت های خواسته شده وارد می کنید. سپس برای تایید این اطلاعات، یک اسکن از مدرک شناسایی عکس دار مانند کارت ملی، گواهینامه یا پاسپورت و یک اسکن از سندی که بتواند آدرس محل سکونت شما را تایید کند مانند قبض برق یا گاز تهیه کرده و به کارگزاری ارسال می کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تایید اطلاعات و مدارک ارسالی از سوی سایت، نوبت به سایر مراحل ثبت نام و تکمیل افتتاح حساب می رسد. پس از ثبت نام و نهایی شدن آن، تایید پروسه ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول بیانجامد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید