عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون فعالیت بانک در استان خوزستان را مبتنی بر حمایت از واحدهای کشاورزی و صنعتی دانست.

فعالیت بانک توسعه تعاون در استان خوزستان مبتنی بر حمایت از واحدهای کشاورزی و صنعتی بوده است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: این استان متناسب با شرایط جغرافیایی، سهم مهمی از کشاورزی و صنایع تبدیلی کشور را عهده دار بوده و در وضعیت کنونی نیز این واحدها نیازمند منابع مناسب مالی برای تداوم و ارتقای فعالیت هستند.

کشت و صنعت شهید رجایی پایلوت خودکفایی است

وی در بازدید از شرکت کشت و صنعت شهید رجایی درفول، آمادگی بانک در حمایت از این مجتمع را اعلام نمود و خاطر نشان کرد : بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون حمایت از این بخش و تامین مالی پروژه های بخش تعاون را در اولویت کاری خود قرار داده است و ۷۰ درصد تسهیلات اعطایی بانک در این مسیر دنبال می گردد .
ایرانی با اشاره به سبد خدمات بانک افزود: بانک توسعه تعاون سعی نموده است تا با ارائه خدمات متنوع کلیه نیازهای بخش تعاون را برطرف نماید به گونه ای که کلیه خدمات بانکی به ویژه صدور اعتبار اسنادی، ضمانت‌نامه‌ها و همچنین انعقاد تفاهم نامه را در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود به مشتریان و خصوصا تعاونگران ارائه می نماید .
عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اشتغال زایی بیش از ۵۰۰ نفری این شرکت در بخش کشاورزی و تولید ۹۵ درصدی کلزای کشور افزود : بخش کشاورزی از جمله بخشهای فعال در حوزه تعاون به شمار می آید و بانک نیز تاکنون تسهیلات مناسبی را در راستای گسترش بخش کشاورزی چه در قالب تعاونی و چه غیر تعاونی با رویکرد ایجاد اشتغال اعطا نموده است.
ایرانی درپایان ضمن تقدیر از حرکت روبه رشد،جهادی واقتصادی مدیران کشت وصنعت شهیدرجایی گفت:حرکت درمسیرخودکفایی و نبرد در جبهه اقتصادی وتامین نیازهای اساسی جامعه من جمله تامین غذا و محصولات کشاورزی،کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست.
گفتنی است شرکت کشت و صنعت شهید رجایی در حدود ۷۰ سال قدمت هم اکنون ۵۴۰۰ هکتار مزرعه زیر کشت در اختیار دارد و ۲۰ محصول از جمله تامین نود و پنج درصد کلزای کشور از دستاوردهای شرکت است.
در ابتدای این دیدار مهندس مخبر دزفولی از ظرفیتها،طرحها و تولیدات این مجتمع عظیم کشت وصنعت سخن گفت وافزود:مشتاقیم که در یک تعامل وارتباط دوطرفه با بانک توسعه تعاون ادامه طریق نماییم.

تعامل تعاونی رحمت تجارت ماندگار با واحدهای کشاورزی و دامپروری منطقه

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت تعاونی رحمت تجارت ماندگار گفت: واضح ومبرهن است که این شرکت متشکل از نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده برای پیشبرد فرآیندهای تولیدی، فعالیت های مثمرثمری را انجام داده است.
وی افزود: تولید کنندگان کالاهای اساسی، واسطه ای و سرمایه ای که به نحو مناسبی در چرخه اقتصاد منطقه ای و ملی ایفای نقش می کنند از ارزش بالایی برای مسئولین اقتصادی و شبکه بانکی به ویژه بانک توسعه تعاون برخوردار اند.
ایرانی خاطر نشان کرد: این شرکت با ۲۴۰۰ کشاورز به صورت پشتیبانی مالی، آموزشی و تامین نهاده های کشاورزی و با ۱۵۰ واحد دامپروری و مرغداری به منظور تامین خوراک دام و طیور واحدها در ارتباط است و تاکنون از ۱۴۱ میلیارد ریال انواع تسهیلات بانک توسعه تعاون و ۱۵ میلیارد ریال ضمانت نامه تعهد پرداخت ، بهره مند شده است.
تعاونی تولید کاران کارتن محمد حلقه واسط واحدهای کشاورزی و صنایع تبدیلی
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت تعاونی تولید کاران کارتن محمد گفت: بانک توسعه تعاون به این شرکت که طی چندین سال از صنعتگران برتر استان بوده مجموعا ۱۳۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات پرداخت نموده است در راستای ارائه خدمات بسته بندی و حمل و نقل واحدهای کشاورزی استان مثمر ثمر بوده است.

شرکت تعاونی تجهیزات پزشکی آوان طب ثابت کرد که اعتماد به جوانان وشرکتهای دانش بنیان کارساز است.

ایرانی درحاشیه بازدید از این شرکت گفت:جلوگیری از خروج ارز ،ورود ارز به کشور وبومی سازی تجهیزات یونیک وهایتک از ارزش آفرینی های این شرکت میباشد.
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود:ارائه خدمات به جوانان خلاق و فرصت ساز،نوعی سرمایه گذاری است نه هزینه و باید این روند را تقویت نمود.

گفتنی است در این سفر رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، جلیل کرمی برجوئی مدیر شعب استان خوزستان و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی نیز حضور دارند که نشست هایی با مشتریان و واحدهای تولیدی و دیدارهایی با همکاران شعب برگزار می کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید