خوش بین، معاون مالی و اقتصادی بانک شهر در پیامی با گرامیداشت ۱۵ آذر، روز حسابدار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

پیام معاون مالی و اقتصادی بانک شهر به مناسبت روز حسابدار

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در پیام رسول خوش بین آمده است: خدمت در عرصه والای حسابداری وظیفه ای خطیر و پرمسئولیت و از مهم ترین و موثرترین اقدامات در تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های یک مجموعه و سازمان محسوب می شود که در پیوند همیشگی با ویژگی های انسانی، اخلاقی و پیشبرد اهداف مجموعه است.

روز حسابدار فرصتی متعالی است تا دریابیم حسابداری در شفافیت، پاسخگویی، رعایت قانون و مقررات، رقابت عادلانه و رعایت حقوق نمود دارد و می تواند یک مجموعه مالی و اقتصادی را استوارتر از گذشته در مسیر تکامل، پیشرفت و تعالی بیشتر رهنمون سازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه حسابداری و تمامی حسابداران و تلاشگران حوزه های مالی و بانکی به ویژه حسابداران در مجموعه بانک شهر، از تلاش های روز افزون همه عزیزان قدردانی کرده و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزونتان را خواستارم.

امیدوارم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و در سایه همدلی و همکاری صادقانه و مجّدانه، بتوانیم با یاری نگاه دقیق و تیزبین حسابداران به عنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی و با استفاده از استانداردهای حسابداری صحیح و به هنگام جهت به کارگیری در فرآیند تولید، رشد و توسعه، افق های روشن را برای هم وطنان در جای جای میهن اسلامی و عزیز ایران ترسیم و فراهم کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید