قضاوت بازی استقلال و پیکان به پیام حیدری رسید و این انتخاب واکنش های جالبی را در پی داشته است.

انتخاب پیام حیدری به عنوان داور دیدار استقلال و پیکان

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، بعد از دربی پایتخت بود که فرهاد مجیدی و دیگر ارکان باشگاه استقلال بشدت نسبت به قضاوت دیدار با پرسپولیس موضع گیری کردند. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند خطای پنالتی دقایق پایانی از سوی موعود بنیادی فر نادیده گرفته شده و حق تیم شان خورده شده است.

شدت گرفتن اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه سبب واکنش پیکانی‌ها حریف این هفته آبی ها شد. در این خصوص دو روز پیش سعید دقیقی مدیر تیم پیکان اعلام کرد که نگران است فشارهای ایجاد شده از سوی استقلال روی ذهنیت داور مسابقه روز پنجشنبه تاثیرگذار باشد.

واکنش ها به انتخاب پیام حیدری به عنوان داور دیدار استقلال و پیکان

از سوی دیگر امروز مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری به این موضوع اشاره داشت و البته ضمن تمجید از عملکرد و تجربه پیام حیدری اعلام کرد انتخاب این داور می‌تواند به اجرای عدالت در بازی حساس پنجشنبه کمک کند. همچنین فرهاد مجیدی نیز در مصاحبه‌اش گفت که نتایج تیمش را گردن داور نمی‌اندازد.

در چنین شرایطی بررسی نتایج بازی هایی که پیام حیدری برای استقلال و پیکان سوت زده، جالب به نظر می‌رسد.

پیام حیدری آخرین باری که برای استقلال سوت زده، دیدار فصل گذشته این تیم با سپاهان اصفهان در هفته سی ام لیگ بیستم بوده است. جایی که سپاهان با نتیجه دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی را شکست داد. حیدری قبل از این بازی دیدار استقلال و تراکتور را سوت زد که آبی ها دو بر یک پیروز شده بودند. دیدارهای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، پیکان و سایپا دیگر بازی هایی بود که حیدری برای استقلال سوت زد و همه این مسابقات با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این داور بین‌المللی فوتبال ایران در 5 بازی آخری که برای پیکان قضاوت کرده دوبار دیدار این تیم با استقلال را سوت زده است که هردو مسابقه با تساوی به پایان رسیده است. همچنین او در جریان باخت 3 بر 2 پیکان مقابل تراکتور و شکست یک بر صفر این تیم مقابل نساجی هم داور بوده است. ضمن اینکه در 5 مسابقه آخر حیدری برای پیکان تساوی بدون گل با گل‌گهر سیرجان هم دیده می‌شود.

به عبارت بهتر پیام حیدری در 5 مسابقه آخری که برای استقلال قضاوت کرده فقط یک پیروزی برای آبی پوشان ثبت شده و پیکان هم در 5 مسابقه آخرش با قضاوت حیدری هیچ بردی نداشته است.

گفتنی است؛ دیدار پیکان و استقلال ساعت 16 روز پنجشنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید